Besvaret July 21, 2015 Vi skal have squashgetti med kylling i salsa/fløde sovs. Vi skal ud og spise imorgen (sidste date inden baby ❤️), så vi prøver at holde det lidt sundt idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Undskyld :kiss Tilgænglig kunne jeg virkelig godt pizza Idag :P Haha bare du lover, at du nød det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Haha bare du lover, at du nød det :kiss Det gjorde jeg. Rigtig meget endda :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Burger og fritter foran fjernsynet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Burger og fritter foran fjernsynet! :yay Årh det gad jeg godt lige nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Flæskesteg med alt hvad der hører med :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Ovnbagt laks med gnocci og salat til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 Mini ruller, stegte nudler og agurkesalat med sesamolie. Åh mums det ser lækkert ud! Er det noget du vil dele opskriften på? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 Åh mums det ser lækkert ud! Er det noget du vil dele opskriften på? :)Bum bum. Har ingen opskrift :PAltså rullerne var ikke lige hjemmelavede den dag :blush Agurkesalaten er bare frisk agurk med sesamolie og fintsnittet frisk rød chili. Lidt frisk koriander skader i øvrigt ikke. Nudlerne var vist bare en lille tommel ingefær i tråde stegt i wok, derefter et bundt forårsløg i tråde der i. Nudler (kogte selvfølgelig) og et par skefulde østerssauce. Og salt! Der tager ikke mere end et par minutter at lave. Beklager den ringe forklaring. Er maks dårlig til opskrifter :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Vi fik en kyllingeburger ala club-sandwich med hjemmelavet karrydressing, bacon og hjemmedyrket peberfrugt og hjemmedyrket agurk. Elsker når drivhuset begynder at spytte lækkerier ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Kylling i noget kokoskarrysovs, med ris til tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Bum bum. Har ingen opskrift :P Altså rullerne var ikke lige hjemmelavede den dag :blush Agurkesalaten er bare frisk agurk med sesamolie og fintsnittet frisk rød chili. Lidt frisk koriander skader i øvrigt ikke. Nudlerne var vist bare en lille tommel ingefær i tråde stegt i wok, derefter et bundt forårsløg i tråde der i. Nudler (kogte selvfølgelig) og et par skefulde østerssauce. Og salt! Der tager ikke mere end et par minutter at lave. Beklager den ringe forklaring. Er maks dårlig til opskrifter :blush Hov jeg ser først dit svar nu. Mange tak for beskrivelsen, jeg vil prøve mig ad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Hjemmelavet pizza på grill Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Spaghetti carbonara med kylling, broccoli og champignon - Annas nye livret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Lasagne med revet squash i Del dette indlæg Link to post Share on other sites