Besvaret July 1, 2015 Hjemmelavet pizza på gril med hakket oksekød, kalkun bacon, champignon, rød peberfrugt og løg :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Hotdogs og Hj. Lavet jordbærkoldskål hos mine forældre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Dansk bøf med kartofler og løg fra egen have :glad Elsker den her tid på året Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Har på ingen måde lyst til mad i den her hede! <_< Men vi har fået leveret en kasse rødfisk-filetter vi skal gøre noget ved... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Vi laver os nogle sandwich hvis sulten melder sig...har smovset koldskål her i varmen...:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Grillet okse culotte med grillet majs, champignon og kartofler med bacon omkring. Samt salat og bearnaise sovs til. Ja hvis Mie ellers vil sove igen så jeg kan få noget mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Et eller andet saltholdigt... Men krop craver salt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Min svigerinde og jeg, nassede os til aftensmad til landsskuet, hvor min mor og hendes mands ven, lavede sindssygt god mad! Mums! Og jordbær med fløde til dessert :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Hjemmelavede cheeseburger new style med avocadomayo og fritter :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Vi skal til havefest med grill så skal lige finde noget lækkert at have med :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Anna og jeg er alene hjemme. Vi skal rugbrødsmadder med frikadeller og koldskål ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Vi grillede kyllingespyd, pølser, grønne asparges med bacon, champignon, flute dertil olie/eddike/senneps kartoffelsalat og tomatsalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Har taget medister op....så må jeg se hvad vi skal have til :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2015 Grøntsagssuppe (broccoli, blomkål, porre, gulerødder, kartofler og hvidløg) med kruspersille og sprød bacon på toppen samt grov flute :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2015 En svinesteg med ovnkartofler til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 Vi har fået frikadeller, stuvet hvidkål og nye kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 Gammeldags oksesteg med hele svineriet :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2015 Vi skal have svinemørbrad smurt ind i pikantost og med parmaskinke viklet rundt om. Så skal vi have bagekartofler og en lækker salat til :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites