Besvaret June 19, 2015 Vi skal have hakkedrenge med hele svineriet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Tror manden laver flankesteak igen, og så laver jeg lidt tomatsalat til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Andelår, rösti, stegte gulerødder og squash og rødvinssauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 En rejemad og meuniere-stegte rødspættefileter med hollandaise, brune ris og dampet blomkål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Vi fik blomkålsmos, stegte løg, rødbeder, facon til mig og bacon til drengene og grønsagsjuice ved siden af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Grill planke med 2 slags kartofler og salat til vejfest lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Vi skal grille hos min bror og svigerinde, så aner ikke hvad vi skal have. Men det er garanteret noget lækkert :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Vi smækker nogle sandwich sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Vi har indtaget mcd mad iaften på det lille værelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Salat med mozzarella og avocado Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Vi har grillet. Hvor vi faktisk har fået sommerens første salat fra haven :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Gril mini hakkebøf, mini koteletter, mini spareribs og mini entrecote med marineret kartoffelsalat, salat og hvidløgsflute. Og vi skal have jordbærgrød til dessert :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Noget grillet kød og pølse, salat, flute, kryddersmør, grøntsagstænger, kartoffelsalat. Til søsters fødselsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Krogmodnet oksehøjreb på A Hereford Beefstouw :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Rester fra Filippas fødselsdag i går (der var alt for meget mad :blush) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Jeg har lavet æggekage med kylling, som jeg overhovedet ikke havde lyst til da den var færdig :rolleyes så jeg har spist boller med alpeost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Boller i karry :yay med stegt blomkål og spidskål med chili og hvidløg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Stegt flæsk med persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Boller i karry :yay med stegt blomkål og spidskål med chili og hvidløg Så fik du det endelig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Så fik du det endelig ;) Hihi ja - fik moar til at lave det til os. Og får en kæmpe portion med hjem i fryseren ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 Hihi ja - fik moar til at lave det til os. Og får en kæmpe portion med hjem i fryseren ❤️ Årh, det lyder ikke dårligt. Man må godt blive forkælet, selvom man er voksen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites