Besvaret June 6, 2011 Vi skal have en griller kylling med en øl proppet op i røven ;) og en god salat med frisk ananas, spirer, majs og peberfrugt ?????? :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Vi har grillet pølser og senere skal vi have en omgang koldskål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Vi har fået grillben med med nye kartofler med parmesanost på og tomatsalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Vi har været til 60 års fødselsdag hos svigerfar og der fik vi kylling, kartofler, brun sovs og agurkesalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 ?????? :lolhit Ja har du aldrig smagt sådan en??? ^_^ Man drikker halvdelen af en øl... hælder gode krydderier i... Putter salt og peber på en kylling - og sætter den ned over øl dåsen... (og her skal IKKE tænkes i perverse billeder :lolhit ) OG så griller man den.. mens den nærmest sidder i "skov-skider-stilling" henover dåsen :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ja har du aldrig smagt sådan en??? ^_^ Man drikker halvdelen af en øl... hælder gode krydderier i... Putter salt og peber på en kylling - og sætter den ned over øl dåsen... (og her skal IKKE tænkes i perverse billeder :lolhit ) OG så griller man den.. mens den nærmest sidder i "skov-skider-stilling" henover dåsen :lol Sådan en har jeg heller aldrig smagt :D ....... Forstår du en fin hentydning :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Sådan en har jeg heller aldrig smagt :D ....... Forstår du en fin hentydning :lol Inviterer gerne... ;) MEN det er jo næsten nemmere for jer det er hos jer ;P SÅ Tilde kan komme i seng.. hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ja har du aldrig smagt sådan en??? ^_^ Man drikker halvdelen af en øl... hælder gode krydderier i... Putter salt og peber på en kylling - og sætter den ned over øl dåsen... (og her skal IKKE tænkes i perverse billeder :lolhit ) OG så griller man den.. mens den nærmest sidder i "skov-skider-stilling" henover dåsen :lol Ha ha ha... Nej, sådan én har jeg aldrig smagt :lolhit Men det lyder fedt :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ha ha ha... Nej, sådan én har jeg aldrig smagt :lolhit Men det lyder fedt :super Det smager rigtig rigtig godt... PRØV det en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Ja har du aldrig smagt sådan en??? ^_^ Man drikker halvdelen af en øl... hælder gode krydderier i... Putter salt og peber på en kylling - og sætter den ned over øl dåsen... (og her skal IKKE tænkes i perverse billeder :lolhit ) OG så griller man den.. mens den nærmest sidder i "skov-skider-stilling" henover dåsen :lol Det har vi heller aldrig fået, men det skal bestemt prøves en gang. Bare så jeg kan se mandens ansigt, når jeg siger til ham, at vi skal have kylling med en dåseøl i røven :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Det har vi heller aldrig fået, men det skal bestemt prøves en gang. Bare så jeg kan se mandens ansigt, når jeg siger til ham, at vi skal have kylling med en dåseøl i røven :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2011 Det har vi heller aldrig fået, men det skal bestemt prøves en gang. Bare så jeg kan se mandens ansigt, når jeg siger til ham, at vi skal have kylling med en dåseøl i røven :lol HAHAH - du skal jo så glæde ham med han skal drikke øl.. (dog kun en halv... ;) for der skal jo være noget tilbage i dåsen)... HIHI Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi har fået frisk fuldkornspasta med små italienske oksekødboller, hjemmelavet tomatsovs og broccoli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi har fået hjemmelavet burger og kartoffelbåde lavet af nye kartofler. Mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Manden er lige på vej ned efter forårsruller fra grillen :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi har fået rester fra min eksamensfest i går, så vi har fået svinemørbrad i champignon-/flødesauce, salat m. jordbær, melon og forskellige grønne og røde salatblade... og så nyopgravede kartofler fra min mors drivhus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Vi har spist grillet spareribs, pølser, salat, kartoffelsalat og brød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Har spist sushi med en veninde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2011 Har spist sushi med en veninde :biglove Måms :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 I aften skal vi have mini frikadeller med kartofler og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2011 Vi skal have kyllingruller med nye kartofler, majskolber og tatziki :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2011 i går fik vi laks og tun på grillen i dag skal bonus datteren lave lakse frikadeller med kartofler og persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites