Besvaret May 16, 2015 Aftensnack; chicken bite fra seven eleven, en Cocio og en sunday med karamel fra mac :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2015 Vi tillod os at tage ud og spise... Så her stod den på running Sushi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Rugbrødsmadder :) har svigerfar og svoger på besøg til frokost, de er i sving med at sætte drivhus op.. så regner med der er rester til i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Butter chicken :) MUMS! Og så en af grundene til, at jeg glæder mig til at komme tilbage til Kbhs området - INDISK Take-away :yay Selvom jeg jo godt ved, at i selv har lavet det... But still ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Vi fik kylling stegt med grøn pesto, majs kolber, kartoffelsalat og flutes med smør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 pasta med grønt og bacon i flødesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Vi fik burger med frikadeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Drengene fik en grovbolle med pålæg foran fjerneren, hold op en begejstring for den kombi :D Og nu er der fryse-pizza pimpet med hhv jalaer og rød peber på mandens og hvidløg, forårsløg og rød peber på min i ovnen til "sons of anarchy" hygge i sofaen til os :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Grønsagslasagne med hvidkålsplader Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Medister med kartofler og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Svinemørbrad fyldt med flødeost og med bacon om og blomkåls-spinat-salat til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Kylling&kalkun wok med bl.a. Grønt og nudler... (manden havde fået købt en pakke kylling og en pakke kalkun...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Vi skal have laks marineret med grøn pesto, dampede asparges og måske ris eller kartofler - jeg ved det ikke helt endnu ;) Men skal snart i gang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Bøffer, ovnkartofler og favoritsovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 I dag skal jeg spise hos min mor, frisk pasta og kødsovs. I morgen står den på lakse-spinat lasagne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Vi griller majs og pølser + flutes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Vi har fået hjemmelavet pølsemix Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Madpandekager med oksefyld, ost i tern og blandet grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2015 Vi fik kyllinge burgere med grønt og tzaziki :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites