Besvaret May 12, 2015 Madpandekager med noget oksekødsfyld og massere af grønt! Jeg vil bage en kæmpe portion pandekager så vi har til alle de trætte dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Tortillas med oksekød og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Koteletter i sur-sød sauce med ris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Herren i huset har bestilt farsbrød så det skal vi ha med kartofler til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Gordon bleu med ris og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Jeg har bestilt pasta carbonara og chokolademousse til dessert - i dag må jeg nemlig gerne spise lige hvad jeg vil :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Jeg skulle have pizza rester men baby sagde nej tak. Det smagte ikke godt i min mund <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 pizza... - orker intet i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Krebinetter paneret i kværnede sesamfrø, pasta og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Vi fik rugbrød. Det var hvad der var energi til idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Hj kyllingenuggets med ovnkartofler, salat og ketchup Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Orker intet, så de andre får rester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Vær på flammen i går på svigermors regning :) I dag skal vi have pasta og kødsovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Kødsovs, nok med noget pasta hejs og ekstra grønt (selvom kødsovsen på det nærmeste er en grøntsagssovs) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Vi skal grille, forskelligt kød, kartoffelsalat og majskolber Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 I går fik drengene risengrød og i dag skal vi have hotdogs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Stegt flæsk med persillesauce, nye danske kartofler, gulerødder og blomkål :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Planen var at vi skulle grille, men lige nu står det ned i stænger så tror bare at spareribsene ryger i ovnen og bøffen på panden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Vi skal have boller i karry :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Svigermor og svigerfar har jomfruhummerhaler og oksetournedos med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Grillede nakkekoteletter, bagte karftofler og en grøn salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites