Besvaret May 8, 2015 Hjemmelavet burger, igen! W har blandet bolledejen og havde en fest (spiser andre børn også gladeligt mel?). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Pandekager :) Bestilt at Me.Også sundt og nærende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Vi skal bøffer, store bagekartofler og noget grønt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Spaghetti med kødsovs og koldskål til dessert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Vi fik karbonader med rodfrugtmos og broccollibuketter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Vi skal have kylling og pastasalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Jeg har lyst til tarteletter med kylling og grønne asparges, men vi skal have en rest mørbradgryde med brune ris. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Jeg har lyst til tarteletter med kylling og grønne asparges, men vi skal have en rest mørbradgryde med brune ris. :(Åh, jeg blev helt glad, da jeg så dit navn :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Jeg har lyst til tarteletter med kylling og grønne asparges, men vi skal have en rest mørbradgryde med brune ris. :( Årh det gad jeg også ha (tartelet delen forstås), vi skal have æggekage og det gider jeg bestemt ikke! Men jeg har end ikke kylling, så dur det andet jo ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Kalkunsteg indpakket i bacon med grønt og der dersens nye grøntsags pasta til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Åh, jeg blev helt glad, da jeg så dit navn :kiss:kiss selv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Årh det gad jeg også ha (tartelet delen forstås), vi skal have æggekage og det gider jeg bestemt ikke! Men jeg har end ikke kylling, så dur det andet jo ikke :(Så fordi jeg har ondt af mig i selv pga. manglende tarteletter, har jeg købt abrikosvand, ostepops og en kæmpepose bland selv slik.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Så fordi jeg har ondt af mig i selv pga. manglende tarteletter, har jeg købt abrikosvand, ostepops og en kæmpepose bland selv slik.. <_< Haha det synes jeg lyder som et godt plaster på såret!! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Haha det synes jeg lyder som et godt plaster på såret!! :lolhitEj men det er da alligevel det mest åndssvage, jeg har gjort i dag :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Ej men det er da alligevel det mest åndssvage, jeg har gjort i dag :shooter Nej vel er det ej! Du har gjort noget godt for dig selv - for det var seriøst meget synd for dig at du sku have rester i stedet for tarteletter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Nej vel er det ej! Du har gjort noget godt for dig selv - for det var seriøst meget synd for dig at du sku have rester i stedet for tarteletter!Haha. Okay så. Tak Tina :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Det blev til en rugbrød med makrel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Haha. Okay så. Tak Tina :kiss Ja velbekomme charite... :kiss Æd så for pokker de ostepops! Haha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2015 Ihhh!! Mega træt af fru.nielsens opslag om tarteletter (du ved jeg kun tænker godt om dig søde, men :prik ), og jeg kunne jo ikke få tarteletter. Trøstenpræmien var så grillkylling fra grillbar, men J (det fjols) bestiller forkert så jeg får et mega dressingoveesmurtklammo pitabrød med kylling i. Ad! Såååå jeg har spist lunkne, slatne fritter. Er stadig sulten og har stadig lyst til kylling! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Også sundt og nærende ;):P Regnede med du sendt den retur :D Vi sadlede lidt som så det blev tortillas til aftensmad med kød og grønt også pandekager til dessert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites