Besvaret April 28, 2015 Barbecue marineret hel kylling i ovn med dampet broccoli og grønne asparges, stegte forårsløg, stegt rosenkål med hvidløg samt en sovs/stuvning af stegte løg, hvidløg, porre, bacon, spidskål med fløde og asparges kogevandet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Frikadeller, pasta ( vores kartofler var dårlige - skulle ellers have lavet ovnfrittere), broccoli og gulerødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Pølser og kartoffelsalat :blink Det har jeg aldrig lavet på eget initiativ før! Søren blev helt glad da han kom hjem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Årh, dét kunne jeg godt spise! Det er mine 2 mindste drenge helt vilde med :) og også forældrene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Vi fik kylling med smørdampede grønne asparges, og noget tøm-køleskabet pastaret med squash, løg, hvidløg, bacon, fløde, paprika og smøreost med urter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Vi skal have pitabrød med skinke, æg, blandet salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Jeg er SÅ ideforladt hvad angår mad disse dage... Så da Jakob kom hjem i går drønede vi ud og handle og det blev den lidt nemmere løsning: Kalkun tournedos, kartoffel kroketter, jensen sovs og coleslaw (som var færdigsnittet)... I dag er jeg igen helt på bar bund..... :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Vi skal ud til svigerne, så dejligt ikke at skulle tænke på aftensmad :yay I morgen kommer de her til hveder ;) (måske vi serverer en let salat inden, så det ikke kun er hveder vi skal spise os mæt i ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 VI fik koteletter, med ovnbagte kartofler, resten af jensens sovs, en salat lavet af revet spidskål og gulerødder med sesam olie og hakkede salt mandler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Bøf med bearnaise, kartofler, bønnesalat og guacamole :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Spicy deller, tzatziki og ris/blomkålsris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 I dag skal vi skal kyllinge strimler som har været marineret i soya og lidt honning, nudler vendt i lidt soya, frisk koriander, gulerødder, forårsløg, rød peber, sugarsnaps osv. Godt orientalsk inspireret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Jeg ved det ikke helt! Vi skulle have haft pasta+kødsovs, men vi er løbet tør for dåsetomat og vi kommer ikke ud og handle i dag... Såe, noget med hakket oksekød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Min fars æggekage med kartofler og masser af bacon :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Kylling i rød karry og kokosmælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Det blev til burger :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Store steaks, kartofler og baernaissovs og varme hveder til natmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Det blev så varme hveder i stedet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Vi valgte at tage hveder til aftensmad, da vi begge havde købt hveder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Hjemmelavede burger og fritter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Low-carbonara (dejligt med et måltid lavet fra bunden med masser af grøntsager. :yay Det sker ikke for tit herhjemme for tiden :blush ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites