Besvaret April 18, 2015 Mørbrad med friskost+tomater fyld pakket i bacon, ovn kartofler, flute, hvidløgssmør, salat, favoritsauce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Millionbøf med kartoffelmos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Hjemmelavede pizza... 3 forskellige slags! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Kylling i ovn med fritter og grønt til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 De var løbet tør for grillpølser til økodag og det ville den gravide altså have, så nu griller vi selv nogle.. Med kartoffelsalat, salat og lidt spareribs til de sultne :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Frysepizza fra Coop med bl. Salat og garlic pizzadressing (Santa Maria) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Rester af et eller andet ubestemmeligt fra fryseren. Er næsten sikker på det er en gang koteletter i fad, men det er umuligt at afgøre og der er ikke skrevet noget på som vi plejer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Vi skal have pasta med kødsovs.. Det er lige det jeg har overskud til idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Jeg tror det bliver noget kylling marineret i hvidløg, soya og honning med salat af en eller anden art :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 frisk pasta med strimler af tykstegs bøf, forårsløg, porre, hvidløg, cherry tomater og champignon i flødesovs :P og tomatsalat med rucola og mozzarella Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 frisk pasta med strimler af tykstegs bøf, forårsløg, porre, hvidløg, cherry tomater og champignon i flødesovs :P og tomatsalat med rucola og mozzarella :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Pitabrød med grønt, tun og æg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Hjemmelavet koldskål :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Felix synes åbenbart vejret var perfekt til risengrød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Vi har fået honning/soya marineret laks med ris og jordskokker+spinat på panden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Hjemmelavet koldskål :sandieDet fik vi også i går.I dag skal vi have hjemmelavede burgere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Jeg skal have pizza. Chefen giver! :) Mads og Luna skal have kylling og grønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 I går fik vi grovtoast med salat, og pandekager til dessert på terrassen :loveshower I dag har min mor budt på biksemad :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Vi skal have Skidne æg :sandie Elsker min brors madlavning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Noget med oksekød og en masse grønt ;) Gerne så hurtigt som muligt, da jeg ikke kan stå op så længe ad gangen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Manden har bestilt tarteletter og selvom han på ingen måde har fortjent dem, nu så havde jeg nået at handle Del dette indlæg Link to post Share on other sites