Besvaret May 21, 2011 Grillede entrecote med grillede grøntsager og nybagt foccacia med cherrytomater og forårsløg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Vi fik hamburgerryg med kogte kartofler og gulerødder. Det var desværre ikke til at finde blomkål, så det blev uden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 vi fik hjemmelavet sushi :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 I dag fik vi hjemmelavet tomatsuppe - ved ikke hvad manden havde proppet i (jo chili og cayennepeber...), for den var godt nok stærk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Vi skal have boller i karry, med basmatiris, broccoli og ærter i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Vi skal have kyllinge-spinat lasagne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Karrysuppe med kylling, citrongræs, forårsløg, chili, spidskål, minimajs og sukkerærter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Vi skal have rejer og krebsehaler og indbagte blæksprutteringe med salat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Jeg har lavet 2 tærter, en med løg, peberfrugt og bacon og en med porre og skinke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Jeg er ikke hjemme i aften og spise, så manden og ungerne vil have hjemmelavet burger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2011 Jeg sidder i sofa, mens Søren fremtryller hjemmelavet spinat/ricotta-ravioli med jomfruhummerhaler, risotto med tomat og grønne asparges og et stykke stegt helleflynder OG chokolademousse med vanilleis og friske jordbær! MUMS! Det er måske alligevel ikke helt skidt at fylde 30 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Jeg har fået bøf med løg, kartoffelmos, tomatsalat og flutes.. og æblekage til dessert :D Bestemt ikke dårligt hospitalsmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Ungerne og jeg har fået rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Vi har fået koteletter i fad med champignon, bacon, gulerødder i paprika/flødesovs dertil mos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 manden kom hjem og fortalte at vi skulle have pizza... så det blev det :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Vi skal have chiken nuggets og pommes fritter lavet i vores nye actifry :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Indisk take-away :whistling Måms det ELSKER jeg bare :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Æggekage og nybagt rugbrød :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2011 Har spist allllllt for meget på Asia Restaurant. Avv min mave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Vi skal have grillet kalkunschnitzel græske kartofler og bearnaisesauce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites