Besvaret March 29, 2015 Rester: thai-fiskedeller, ris, spicy asiatisk tomatsovs og broccoli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2015 Boller i karry med perlebyg og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Jeg er syg og magter ikke rigtig at skulle lave mad. Tror jeg forsøger at overtale manden til noget take-away eller en omgang Mousuppe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Igår gad vi ikke lave mad, så vi købte ind til en gang tapas som blev indtaget mens vi holdt serie marathon. I aften tror jeg vi skal ud og spise for at fejre MD scanning (som forhåbentlig går godt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vi skal bare have pasta med kødsovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vi har min nevø på ferie og han har ønsket tortillas og taco skaller, så det skal er dagens menu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vi skal fejre 3 års bryllupsdag med take away sushi fra SushiSushi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vi har fået mørbradgryde med vilde ris til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Rødspættefilet med kartofler og salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Kylling, pomfritter, whiskysovs, dampet broccoli og salat til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vi fik fiskefrikadeller på rugbrød, dejlig nemt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 VI fik wraps med masser af grønt, creme fraiche og kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 kartofler, bernaisesovs og kalvfilets steak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Synes egentlig ikke, at jeg kunne overskue noget og har en dunrende hovedpine. Men alligevel jeg gang i noget kylling med ris og noget flødestuvet spinat og Majs.. :) Så må vi se hvordan det ender ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Karbonader med kartofler og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Vi skal have rester fra fryseren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Manden skal lave mad, så vi skal have kartoffelmos og pølser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Vi fik frikadeller, pasta og grønt. En af Silke Elia' yndlingsretter, men i dag spiste hun intet. Typisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Vi fik nachos som F og L har selv lavet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 I går fik vi tortillas bagt i ovnen med kylling, ost, tomat og peberfrugt. I dag skal vi have koteletter i fad med fløde-tomatsovs og ris/blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 Jeg tror vi skal have noget græsk inspireret farsbrød og noget grønt til.. Har ikke helt styr det alt endnu, men det kommer sikkert i løbet af dagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 I går fik vi tortillas bagt i ovnen med kylling, ost, tomat og peberfrugt. I dag skal vi have koteletter i fad med fløde-tomatsovs og ris/blomkålsris :) Århh, det lyder også lækkert!!! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites