Besvaret May 15, 2011 Jeg kunne godt spise nachos, men vi har ikke lige fået snakket om, hvad vi skal have endnu ;) Mmmmm nachos kan jeg altid ha - dog ikke som aftensmad. I dag kom pizzamanden med mad til os ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2011 I dag lavede LEGOLAND mad til os, og endda til overpriser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Vi har fået fyldte rødspætter og kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Vi fik idag tortillas med kylling og grønt :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 og så er det at jeg får lyst til Nachos.... Har dog intet i huset der kan bruges til at lave det. :rolleyes :D Jeg fik mine nachos ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2011 Kartofler i ovnen, majskolber og frikadeller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Pizza med kartoffel og chorizo fik vi i søndags, igår var vi gæster til noget koteletter i tomatsauce virkelig lækkert... I aften er jeg totalt blank! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Har virkelig lyst til nachos, men det passer ikke så godt ind i halvmarathon diæten :D Idag skal vi have bbq kotelet, bagekartofler, råkost og majs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Jeg tror vi tager lasagne med salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Noget så almindeligi som pasta og kødsovs :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 jeg har bagt pølsehorn, så det er vores aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Bagte kartofler, kalkunmedaljoner og grøntsager stegt på panden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Tortillias med kylling og tilbehør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Vi har fået karbonader, braskartofler, slikporrer, kogt blomkål, hvid sovs og friske ærter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 i går fik vi risengrød da Simon bare ville have det i dag skal vi have pasta salat med kartofler,nuggets da vi skal ordne brænde så nem mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Tror vi i aften skal have noget karrysuppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Vi har fået grillede barbeque marinerede kyllingebrystfiletter med salat og hvidløgsflütes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Vi har grillet mørbrad, dertil salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Æggekage på rugbrød med spejlæg og syltede rødbeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2011 Vi fik kylling med kartofler i ovn og salat og brød til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Vi skal have grillede hvidløgs-/chillimarinerede tigerrejer med salat og flütes... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Ved det ikke da vi skal til konfirmation ved naboen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2011 Vi har fået stegt flæsk med nye kartofler og persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites