Besvaret March 17, 2015 vi har været i kvickly og købe bagekartofler og noget slagter færdig ret agtig noget - orker intet i dag, har brugt dagen på at tude, sove og være skidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Madbandittens thaisuppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Medister, kartofler, grøntsager, rødbeder og sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Stegte fiskefileter med kartofler og persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Madbandittens thaisuppe :) Uhm den var god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Stegte fiskefileter med kartofler og persillesovsRester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Vi skal (også) have hjemmelavet pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Kedelig klar Suppe..... Men har SÅ meget mere lyst til cheeseburger og fritter fra grillen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Kalkundeller, pasta, tomatsovs all'Arrabbiata og grønne bønner med mozzarella. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Kalkundeller, pasta, tomatsovs all'Arrabbiata og grønne bønner med mozzarella. Det der kunne jeg også godt overtales til :D :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Medister, kartofler, grøntsager, rødbeder og sovsRester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Stegt flæsk med rugbrød og hjemmelavet persillepesto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Det der kunne jeg også godt overtales til :D :mamDu skal være velkommen :kiss Jeg tager imod Taylor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Manden min laver grøn karry med rådyr småkød, ris og grønsager som Edith har skåret ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Du skal være velkommen :kiss Jeg tager imod Taylor :D Lækker mad OG hjemmefødsel.... Det er en deal!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2015 Vi fik æggekage i ovn. Med lidt pasta, bacon, skinkestrimler, løg og broccoli mmm! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Vi skal have hvidløgsmarinerede steaks, men jeg ved ikke helt hvad vi skal have til endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Hjemmelavet kylling suppe der lige er færdig - tyvstarter lige med en skål til frokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Jeg tror vi ender med rugbrød og gnavegrønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2015 Enten laver jeg frikadeller eller også blir det boller i karry Del dette indlæg Link to post Share on other sites