Besvaret March 15, 2015 Vi skal have lasagne i dag, efter at jeg så et program i går hvor de spiste lasagne har jeg ikke kunnet tænke på andet ;)I går fik vi stegte grønne bønner, bagekartoffel med hvidløgssmør og en LÆKKER krondyrsbøf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Hel kyllingesteg med kartofler, brun sovs, broccoli og hjemmelavede syltede agurker :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Vi skal have brasede kartofler af alle vores rester ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Efter en laaang weekend er der ingen der gider lave mad, så den lokale pizzapusher får lov at levere salat og pizza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Vi skal have lasagne i dag, efter at jeg så et program i går hvor de spiste lasagne har jeg ikke kunnet tænke på andet ;) I går fik vi stegte grønne bønner, bagekartoffel med hvidløgssmør og en LÆKKER krondyrsbøf :) Sådan har jeg haft det med bagekartofler i en lille uges tid, men har ikke haft lejlighed til at lave det. Men snart... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Æggekage med masser ad bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Wienerschnitzel, grønne ærter, råstegte jordskokker og en puré af jordskokker og porre. Han er god ved mig, ham Søren :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Wienerschnitzel, grønne ærter, råstegte jordskokker og en puré af jordskokker og porre. Han er god ved mig, ham Søren :wub Wauw, er det din mand, der laver sådan noget lækkert mad? Min mands kreativitet rækker til noget i stil med pastaskruer vendt med en dåse tun :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Wauw, er det din mand, der laver sådan noget lækkert mad? Min mands kreativitet rækker til noget i stil med pastaskruer vendt med en dåse tun :unsure Ja, det er min mand. Han interesserer sig meget for madlavning og er god til det ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2015 Ja, det er min mand. Han interesserer sig meget for madlavning og er god til det ^_^ Du er heldig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Biksemad hvis jeg ellers kan holde madlugten ud idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Min mand har bestilt tortillas, så det bliver det nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Heldigt at der er lasagne tilbage fra i går, med en syg trold står den nemlig på resterne af lasagnen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Ja, det er min mand. Han interesserer sig meget for madlavning og er god til det ^_^ Misundelig :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Biksemad hvis jeg lige får skrællet kartofler :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2015 Det bliver nok spaghetti og kødsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Medister, kartofler, broccoli og sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Misundelig :pHan har altså virkelig også været god ved mig på det sidste :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2015 Vi skal have skinkesnitzler (Rasmus er hjemme og laver mad :yay :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites