Besvaret March 3, 2015 Kyllingebryst med pikant ost og bacon med kartoffel- og rodfrugtsfritter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2015 Resterne af roastbeef i strimler, med svampe, fløde og frisk Pasta :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2015 Æggekage med kyllinge rest, grøn salat og stenalderbrød/rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2015 Kyllinge overlår i ovn, salat, broccolisalat sant dampet porre ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Her bliver det noget take away i dag, har ligget underdrejet med migræne det meste af dagen så har ingen energi, what so ever! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Lchf lasagne :sandie Kødsovsen har simret 4 timer, og smager vidunderligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Vi er stadig sygsoms ramt så det blev spagetti og pølser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Vi har knoklet med at sætte nyt badeværelsesmøbel op, så nu henter kæresten pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Græske karbonader med grønt, pasta og pande/sennepssovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2015 Vi skal have andebryst med smørstegt spidskål og nogen ovnbagte søde kartofler samt gulerødder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2015 Kylling med lakrids og chili, med ris til og paprikasovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2015 Kylling med pommes og grønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2015 Min mand er syg og ville have pizza eller grill kylling men hans onde kone lavede grøntsagssuppe til ham og mig, da jeg mente det var bedre for den syge krop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Mørbradbøffer med kartoffelmos, brun sovs og grønne bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Min mand laver burger og fritter til mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Bagte kartofler, spareribs og en god salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Min mand laver burger og fritter til mig :yay Soede Soeren! Det tror jeg, jeg vil lave til M og Noah - og mig selv ioevrigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Vi skal have boller i karry (lavet på gulerød, æble, løg, kokosmælk og bouillon) med blomkålsris. Det er bare alt for længe siden. Håber Silke Elia vil smage - hun plejer at elske det, men er inde i en (laaaaang) periode, hvor hun kun vil spise grøntsager, pasta og rugbrød - sådan cirka! Det er da ikke det vaerste ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Min svigermor har lavet mørbradgryde. Jeg magter ikke mere mørbradgryde og havde glædet mig til en pizza. Så må mørbradgryden altså vente. Del dette indlæg Link to post Share on other sites