Besvaret February 22, 2015 Jeg elsker at i bare er gennemført "bonderøve" :yayMan kan ligeså godt udnytte de ting/produkter man selv har :) plus der kom kød i fryseren til høns i asparges :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Man kan ligeså godt udnytte de ting/produkter man selv har :) plus der kom kød i fryseren til høns i asparges :) Ja da det ville være dumt andet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Pasta med broccoli, porre, rosenkål, chili, hvidløg, rød peber og bacon i flødesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Tortilla :) :sandie har jeg bare haft lyst til de sidste tre uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Meatza på kyllingebund med champignon, skinke og pesto :) http://juliebruun.com/2014/02/meatza-pa-kyllinge-bund/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Karamelliseret hvidkål med spicy oksekød = http://www.madbanditten.dk/2015/02/24/karameliseret-hvidkaal-med-spicy-oksekoed/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 Vi skal spise hos mine svigerforældre og indtil videre ved jeg kun det bliver noget med hvidkål :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 Jeg elsker at i bare er gennemført "bonderøve" :yay :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 I dag skal vi have lasagne med råkost og flutes.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 Tortilla :) :sandie har jeg bare haft lyst til de sidste tre uger Eeeeelsker tortilla!!! Det ved min mand også godt ;) heheh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 Vi skal have mandens livret i aften, Boller i Karry :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2015 Vi skal have kylling marineret i chili og lakrids Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Felix har bestilt boller i karry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Noget kylling i karryhalløj.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Vi skal have en omgang spaghetti bolognese :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Burger og fritter :mam :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Karrysuppe og frikardeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Pizza med pigerne fra klassen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Pasta med grøntsager og bacon i flødesovs igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Fiskefilet med perlebyg, grønt og karrysauce (men er det egentlig ikke en spøjs kombi :chin:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites