Besvaret February 9, 2015 Madtærter, tror det bliver løg i den ene og spinat og kylling i en anden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Vi får gode venner på besøg til aftensmad og holder hotdogs aften :) Med hjemmelavet agurkesalat, syltede rødløg samt hotdogsbrødene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Røde bøffer ;) Vi skulle have haft fisk, men det kunne vi ikke få, så vi endte med bøffer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Kyllingelår m. græske kartofler og tzatziki Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 En rest grydesteg i tern og en en smule ostesuppe. Godt nok er der mel i suppen, men jeg drikker bare en masse vand til så ;) Ostesuppe? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Vi skal have kylling med en salat af grønkål, syltede rødløg, feta og hakkede hasselnødder. Tænker at jeg lige rister lidt gulerødder på panden til også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Ostesuppe? :) Ostesuppe smager virkelig godt!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Stegt flæsk med persillesauce, kartofler og kogte grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Frisk pasta med tomat/fløde/parmesanost-sovs med italienske oksekødboller ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Panerede og stegte rødspættefilet (fra Thyborøn ;)), ovnbagte jordskok-tern, ærter, hjemmerørt remoulade og smørsovs - MUMS! Og Anna spiste 1,5 fiskefilet ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Panerede og stegte rødspættefilet (fra Thyborøn ;)), ovnbagte jordskok-tern, ærter, hjemmerørt remoulade og smørsovs - MUMS! Og Anna spiste 1,5 fiskefilet ^_^ Jeg var i Thyborøn i går :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Ostesuppe smager virkelig godt!!!! :D Ja, men hvad består den af? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Vi skal have fløde-forklædt torsk med ris til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Vi skal have kartoffel-selleri-mos med kødsovs til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Ja, men hvad består den af? :) OST ;) Heheh! Det er jo lidt forskelligt, i forhold til hvilken opskrift man bruger. Det er faktisk maaaange siden jeg fik det sidst, lavede vidst den fra karolines kogebog og den smagte så godt, husker jeg. Mener at karolines minder om denne her: http://www.arla.dk/opskrifter/ostesuppe-og-smorristede-franskbrodstern/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 OST ;) Heheh! Det er jo lidt forskelligt, i forhold til hvilken opskrift man bruger. Det er faktisk maaaange siden jeg fik det sidst, lavede vidst den fra karolines kogebog og den smagte så godt, husker jeg. Mener at karolines minder om denne her: http://www.arla.dk/opskrifter/ostesuppe-og-smorristede-franskbrodstern/ Årh, det lyder mega lækkert! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Jeg var i Thyborøn i går :D Jeg er tæt på Thyborøn hver dag, arbejder på den fæle fabrik der ligger lige før Thyborøn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Rodfrugter i ovn og rester af kyllinglår og frikadeller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 OST ;) Heheh! Det er jo lidt forskelligt, i forhold til hvilken opskrift man bruger. Det er faktisk maaaange siden jeg fik det sidst, lavede vidst den fra karolines kogebog og den smagte så godt, husker jeg. Mener at karolines minder om denne her: http://www.arla.dk/opskrifter/ostesuppe-og-smorristede-franskbrodstern/ Tak for link :super Har nemlig ikke hørt om det før, men det lyder jo lækkert. Uhm ost :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2015 Jeg er tæt på Thyborøn hver dag, arbejder på den fæle fabrik der ligger lige før Thyborøn :) Ej hvor sjovt! Jeg var der faktisk også i dag :) Min mor er født og opvokset der, så jeg har besøgt noget familie, mens vi er i sommerhus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites