Besvaret February 3, 2015 Hakkedrenge hos svigerne, :yay eller noget :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Overvejer om jeg skal prøve at lave æggekage.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Pitabrød m. kylling, salat og hjemmelavet dressing. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Kyllingfilet med pikantost og Parma skinke omkring + grøn salat og spinat ravioli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Frikadeller, kartofler og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Pizza og smørrebrød + gnavegrønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Vi skal nok have noget æggekage med rugbrød, gnavegrønt og pålægs halløj.. Ikke noget hvor jeg skal stå for længe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Gullash(staves) med ris og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Rugbrød med lækkert pålæg og gnavegrønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Suppe med bacon på og flute til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Jeg skal have sushi med en veninde i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Forloren hare, kartofler og sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Forloren skidpade med æg og flutes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Frikadeller, kartofler, gulerødder og persillesovs... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Sandwich fra Kylling & co! :mam Elsker besøg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2015 Ovnbagt laks, ris og rosenkål (Martin mener jeg ikke er rigtig klog at servere en stor portion rosenkål for ham, vi får se senere om det var en fejl af mig) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites