Besvaret February 1, 2015 Satser meget på at manden laver aftensmad - jeg orker det ikke med alt det vand i kroppen jeg efterhånden har tiltrukket mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Skinkeschnitzler med brasede kartofler og ærter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Friske forårsruller m. kylling, gulerod, agurk, avocado, risnudler, forårsløg, peanuts osv. Uhm det er min livret for tiden :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Hj.lavet pizza til at slutte en god forlænget weekend i lalandia af :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Pizza fra den lokale pizzapusher Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Friske forårsruller m. kylling, gulerod, agurk, avocado, risnudler, forårsløg, peanuts osv. Uhm det er min livret for tiden :yay MUMS!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Vi får besøg af min fætter og hans kæreste og skal have have spaghetti bolognese, som har simret hele dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Vi skal have nachos med kylling og gnavegrønt ved siden af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Stegt flæsk med persillesovs og ovn kartofler samt salat til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Laks og grøntsager stegt på panden med bacon og fløde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Rester af pulled pork fra forleden med i burger boller med masser af salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Lasagne med masser af salat til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Syghusmad! Skønt.. eller noget ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Vi skal have koteletter med en slags stuvning af blomkål, gulerødder, spidskål, spinat og fløde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Pasta og kødsovs:ditto kødsovs rester fra igår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Pandekager for min skoldkoppe-mus.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Mandags-rugbrød! Det får vi hver mandag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Squash/tomatfad med kylling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2015 Frikadeller, ovn kartofler, dampet porre og gulerødder, stegt rosenkål med hvidløg samt brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Mandags-rugbrød! Det får vi hver mandag ;)Sjovt, det gør vi også Del dette indlæg Link to post Share on other sites