Besvaret January 30, 2015 Lasagne med grønt :) (Og slik, chips og... Det er vel fredag :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Vi skal hjem til min forældre, og der står menuen på andesteg og god brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Hj.lavet pizza + gnave grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Bøffer med fritter og bearnaise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Kyllingefilet med wokgrønt, pebersauce, fritter og hvidløgsbaguette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Orker ikke at stå så længe i køkkenet i dag, så det bliver tapas inspireret aftensmad; Serrano skinke, emmentaler, saltede mandler, humus, guacamole, gulerødder, agurker, eddamame bønner, peber frugt og ovnkartofler krydret med røget paprika, salt og timian.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Durum med kebab, spaghetti og masser af dressing :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Boller i karry med spaghetti. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Nachos Og slik til aftenens hygge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Vi fik pastasalat med grønt, bacon og kylling igår. Idag står den på andebryst, ovnkartofler, rødkålssalat og en tranebærsauce, jeg skal prøve at lave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 I dag skal vi have rødvins/chili marineret skinkeculotte med hjemmelavede kartoffelbåde med urter og hvidløg, bønnesalat med feta og bacon, hvidløgsbaguettes og rødvinssauce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Vi skal bare have lasagne rester i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Hel kylling med pikant kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Vi skal have oksecuvette pg flødekartofler som kan passe sig selv i ovnen mens vi ser håndbold ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Kalvemedaljoner med bacon om, ovn kartoffel både, stegte champignon, salat og bearnaise sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Vi skulle have haft krebinetter med ost og skinke fyld og kartofler og sovs og gnave grønt, men endte med toast Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Gammeldags grydestegt hel kylling med spinat, kartofler, grønt og sovs. Uhm elsker svigermors mad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Vi fik lidt laks, vannamei rejer, frisk pasta fyldt med noget ost, god grøn pesto og panderistede squash :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Madpandekager - jeg har været på forkant og lavet pandekagerne allerede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Svigermor har købt engelsk bøf. Jesper er hel vild - jeg er ikke. Er ikke så god til meget oksekød og så får de brasede kartofler til! Ad... Men har heldigvis indført salat til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Kartoffelmos med kødsovs tror jeg vi ender med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Svinemørbrad med svampe, karamelliserede løg., fløde og stegte kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites