Besvaret January 1, 2015 Vi fik take-away fra bones. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Hvad er der med mænd og tabe sig? Sidste år tabte L sig over 30 kg på lidt over et halvt år. Bare for at se om han kunne! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Vi skal have kylling teriyaki. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Friske forårsruller (igen). Jeg er fan :yay Og nu hjemmelavet snickersfudge til Xfactor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Friske forårsruller (igen). Jeg er fan :yay Og nu hjemmelavet snickersfudge til Xfactor :) Åååååårh snickers fudge!!!! :sandie Snyd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Åååååårh snickers fudge!!!! :sandie Snyd! Ja jeg havde også helt glemt det ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Vi fik laks og grønne bønner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Vi har fået tortillas med masser af grønt og oksekød! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Vi har fået tortillas med masser af grønt og oksekød! :D :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Vi fik Schnitzler, pommes frites og bønnefritter til mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg fik tomatsuppe og drengene fik burgere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Vi har fået kylling, tomatsovs, squashpasta og tomat/mozarella-salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Stegt flæsk med haricot verts majs og ærter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hjemmelavet pizza og gulerodsstænger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Vi har fået en opgraderet form for biksemad. Rester fra Nytår, så det var med mega lækkert kød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Pulled pork burger med guacamole i stedet for kålslaw (staves??!) det er nemlig ikke rigtig til at lave uden mælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Pulled pork burger med guacamole i stedet for kålslaw (staves??!) det er nemlig ikke rigtig til at lave uden mælkMayo? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Pasta med kødsovs og kun én portion. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Chili, blomkålsris, rød peber, creme fraiche og guacamole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Spaghetti med kødsovs :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites