Besvaret December 19, 2014 Da manden er "døden nær" og jeg heller er helt på toppen, tror jeg at det bliver til pizza :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Pommes med nuggets til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Pitabrød for 47. gang i år. Det er blevet vores "vi aner ikke hvad vi skal spise"-mad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Svinemørbrad, pommes, whiskysauce og gulerodssalat. Det bærer præg af en dyr december, hvor vi nu må leve af hvad vi har i fryser og skabe :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Kogt torsk med tofler og min egen sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Kalvesteak, flødekartofler, hvidløgsflute og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Mørbradgryde med ris og det var blevet rigtig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2014 Den store julemenu med flæskesteg, andesteg, brunede, hvide og franske kartofler, sovs og rødkål og risalamande til dessert. Skal fejre jul hos svigerforældrene da mandens niece hilder jul hos sin mor i år og hans tvilling skal arbejde juleaften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2014 Har ikke ville bevæge mig ud for en dør i dag, så mad fra pizza manden :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2014 Oksehøjrebs bøffer, whiskeysovs og fritter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Vi skal have "grisegrød" som Ida kalder det :p Med andre ord vi skal have risengrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Chicken tikka masala med ris og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Risengrød... men Luna har åbenbart en "faste-dag" (en af efterhånden, mange :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Vi fik rugbrødsmadder. Nemt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 I aften skal vi have and og flæskesteg, jeg ved ikke hvorfor men jeg fik sådan lyst til at spise det, det er der nok ikke andre der skal have, tænker jeg ;) Glædelig jul! Må jeres svær blive sprøde, kødet mørt, kartoflerne søde og sovesen perfekt så selv svigermor kniber en tåre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 I aften skal vi have and og flæskesteg, jeg ved ikke hvorfor men jeg fik sådan lyst til at spise det, det er der nok ikke andre der skal have, tænker jeg ;) Glædelig jul! Må jeres svær blive sprøde, kødet mørt, kartoflerne søde og sovesen perfekt så selv svigermor kniber en tåre ;) I lige måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 I aften skal vi have and og flæskesteg, jeg ved ikke hvorfor men jeg fik sådan lyst til at spise det, det er der nok ikke andre der skal have, tænker jeg ;) Glædelig jul! Må jeres svær blive sprøde, kødet mørt, kartoflerne søde og sovesen perfekt så selv svigermor kniber en tåre ;) :ditto Med alt hvad der dertil hører! Og ønsket om god jul til alle, må næste år bringe mange flere skønne babyer og struttende maver! Del dette indlæg Link to post Share on other sites