Besvaret April 19, 2011 Vi fik pitabrød :) Og så har jeg lige spist et lille stykke pizza, der var tilbage fra i søndags :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Vi fik pitabrød :) Og så har jeg lige spist et lille stykke pizza, der var tilbage fra i søndags :blush Mmmmm pitabrød! Det kunne jeg godt lige spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Mmmmm pitabrød! Det kunne jeg godt lige spise ;) Det smager også altid godt :) Også fordi man kan lave så mange kombinationer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 I dag står den på skinkeschnitzler og små kartofler stegt i ovnen med diverse krydderier på.. Brød og salat til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Vi griller igen idag :D Idag skal vi have mexicanske burgere og nachos :D Mmmh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Vi skal have entrecote bøffer (2 til hver ;) MUMS!!) - om de skal grilles ved jeg endnu ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Vi skal have halve bagte kartofler og kylling med flødeost og i baconsvøb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Vi har fået stegte ris med fisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 Vi skal have koldskål til aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 Entrecote på grillen, dertil saltbagte kartofler, bønner og hjemmelavet bearnaisesauce :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 Vi skal have koldskål til aften Åhh det kunne jeg godt spise til aftensmad en dag :mam Manden mener bare ikke det er aftensmad ;) , så han må få rugbrød den dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Vi skal have ris, tun, broccoli og ærter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Kartoffelsalat og frikadeller :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 i dag skal vi have boller i karry med ris og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Vi skal have oksekødstærte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Vi skal have kyllingelår med tzaziki, salat og flutes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Vi har fået kylling, grønt og bagekartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Hjemmelavet pizza :-) Samme her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 Vi har været på Jensens Bøfhus :D Vi fik alle en stor bøf, whiskeysovs og salatbar :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Ribbenssteg, majskolber, kartofler og sovs :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2011 Vi har fået frikadeller, kartofler i ovn med diverse krydderier på, salat og brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites