dhg

Hvad skal i have til aften ?

10,454 indlæg i dette emne

Asparges suppe med kødboller, 3x håndmadder og en skål gulrodssalat m. Rosiner ;)

Del dette indlæg

Yay den søde mand kørte den meget højgravide kone på sunset så hun kunne få dækket behovet for en chipotle herreford burger, pomfritter og Faxe kondi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nem mad: pasta med mornay sovs og kylling og porre i måååms

Del dette indlæg

Annonce ♥

Charlie lavede pandekagedej og jeg lavede pandekager :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået hotdogs :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tortilla med oksekød og grønt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget rest chili con carne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rugbrødsmadder ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pitabrød

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået oksestriploid strimler, marineret med tamari soya, sesamolie, sesamfrø og honning. De var ovenpå en salat af spinat, ristet gulerødder og spidskål, rød peberfrugt og forårsløg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tarteletter med kylling og grønne asparges.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode bøffer og pommes fritter :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kalveculotte med asparges i bacon, bagte rodfrugter/kartofler og så what ever sovs jeg kan få manden til at lave - for det duer jeg bare slet ikke til ;) Min søde mand knokler, så han skal belønnes :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii svigermor har lige ringet om vi ikke vil ned og have straks, pomfritter, salat og bearnaisesovs ❤ og når det er svigermor er der helt sikkert også dessert - det slår altså salat med kalkun tern til hver en tid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemmelavede burgere med svampemayo, oste-rødløg, avocado, rød peber, agurk, salat og grillede aubergine som bund til mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået medister med grønlangkål (1 kg medister til 3 personer :sandie )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået hjemmelavet pizza :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lasagne og salat  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Engelsk bøf, bønnefritter, blomkål/jordskok-mos bearnaise-style, lidt rødvinssauce og frisk hakket grønkål med flødedressing og hakkede valnødder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik nogle overraskende gode hakkebøffer med ostetern og peberfrugt i, ovn fritter og salat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ovnkylling med flødekartofler

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået boller i karry med blomkålsris.. det skulle prøves.. det smagte også ganske fint, men mætter ikke nær så meget, som når der er ris til :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået boller i karry med blomkålsris.. det skulle prøves.. det smagte også ganske fint, men mætter ikke nær så meget, som når der er ris til :/

Er det dit første måltid uden kulhydrater? Man er mæt på en anden måde, som man lige skal lære at kende, men jeg vil vove at påstå, at hvis du var decideret sulten umiddelbart efter, så var der ikke fløde nok i sovsen ;) Hvis man fjerner kulhydraterne, må man tilføje noget andet næring - ellers vil man mangle noget og føle sult. Så man må komme sig over evt fedtforskrækkethed og give det en fair chance :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det dit første måltid uden kulhydrater? Man er mæt på en anden måde, som man lige skal lære at kende, men jeg vil vove at påstå, at hvis du var decideret sulten umiddelbart efter, så var der ikke fløde nok i sovsen ;) Hvis man fjerner kulhydraterne, må man tilføje noget andet næring - ellers vil man mangle noget og føle sult. Så man må komme sig over evt fedtforskrækkethed og give det en fair chance :)

Nej har lavet lidt andre retter også, hvor jeg eks har erstattet pasta med kål.. men har ikke som sådan spekuleret over at putte ekstra fedt i. Har bare brugt mælk, som jeg plejer til sovsen i dag..

Det giver jo super god mening, har bare ikke tænkt på det.. men den fedt, der er i fløde er jo ikke ligefrem den bedste af slagsen.. kan man ikke erstatte det, med noget bedre fedt?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.