Besvaret November 6, 2014 Fiskefrikadeller og broccoli Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Fiskefrikadeller og fritter! Total børnemenu agtigt, det var åbenbart det min indre 5årige mig ville have :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Vi skal have marineret kylling med en masse grøntsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Vi fik Kalkun i rødkarry med kokosmælk, broccoli, gulerødder og søde kartofler som wok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Vi fik krydder-karbonader med kartoffel røsti og bønnefritter... dertil bearnaise sovs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Hamburgerryg med kartofler, gulerødder, blomkål og sovs :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Suppe med kød og melboller.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Oksegrydesteg med kartofler, gulerødder, brun sovs og franske kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Vi har fået hjemmelavede burgere i grovboller, med fyld af oksekød (mandens burger), røget laks (min burger), spidskål, tomat, agurk, avocado, løg, lucernespirer, skaldyrsdressing og guacamole :D Muuums. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Vi har fået hjemmelavede burgere i grovboller, med fyld af oksekød (mandens burger), røget laks (min burger), spidskål, tomat, agurk, avocado, løg, lucernespirer, skaldyrsdressing og guacamole :D Muuums. Nøj det lyder lækkert!! :o :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Flæskesteg med sprøde svær, hjemmelavet rødkål, brune kartofler, kartofler, brun sovs og rødvin (saftevand til Mie, men i vin glas) på et fint dækket bord med servietter. Bare fordi!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Mørbradgryde (svin i tern, svin i skiver og svin i ruller) med ris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Charlie og jeg har spist hos mine forældre og vi fik kylling med pikant og parmaskinke rullet rundt. De blev lagt ovenpå en masse grønt, som blev overhældt med fløde :) Smagte dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Flæskesteg med sprøde svær, hjemmelavet rødkål, brune kartofler, kartofler, brun sovs og rødvin (saftevand til Mie, men i vin glas) på et fint dækket bord med servietter. Bare fordi!!! Årh! Det skal vi så meget have i aften - fordi du skrev det her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Årh! Det skal vi så meget have i aften - fordi du skrev det her :) Det er lææææækert :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Jeg tror vi skal have noget tikka masala inspireret mad med blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Vi skal have kogt hamburgeryg med nogle af de sidste grøntsager fra haven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Børnene havregrød og jeg skal have noget kylling med gulerødder og spidskål som lige er vendt på panden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Fransk hotdog med pommes frites. Felix bestemte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Fik flæskesteg med brunede kartofler, kogte hvide kartofler og gulerødder, rødkål og lækker sovs og til dessert stracciatella is og flødebolle med kokos - tak svigermor :kiss :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Manden lavede risengrød, af vores mælk som var nået sidste holdbarhedsdato ;-) mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Grillede skaftkoteletter, smørstegt selleri, grøn salat med parmesanost og kompot af rødløg og tranebær - mums, det var godt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2014 Det er Mortens aften, så her står den på Andebryst, brun sovs (lavet uden mel), asparges kartofler, ovnbagte gulerødder og gammeldaws hvidkål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites