Besvaret October 31, 2014 Høns i asparges. Det er lææææænge siden. William har i hvert fald ikke prøvet det endnu. Og det er egentligt min livret :sandie OG Jons, så han tænker vist sådan :biglove om mig i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Tarteletter m/høns i asparges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Ingen energi = mcD :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Vi har fået blodige fingre i afrevne arme, med rotteblod, babydjævlebæ, edderkoppetis, ristede fingrenegle og syltede troldeøre. = hotdogs med det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Vi har fået blodige fingre i afrevne arme, med rotteblod, babydjævlebæ, edderkoppetis, ristede fingrenegle og syltede troldeøre. = hotdogs med det hele Genialt :D hvad består edderkoppetisset i, i det der? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Vil fik mørbrad-steaks fra Jensens... Dertil fløde-Kinaradiser, med løg, chorizzo (staves) og brie... Mums! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Genialt :D hvad består edderkoppetisset i, i det der?Mit bud er remoulade ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Mit bud er remoulade ;) Jeg tænke at det var babydjævlebæen? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Karrysupperester fra i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Jeg tænke at det var babydjævlebæen? :chin:Jeg tror det ene af de to er remoulade og den anden er sennep - der kan vist argumenteres for begge dele :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Vi kom lidt sent hjem og tyede til en pizza.... Pyh! Det var min krop ikke glad for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Jeg tror det ene af de to er remoulade og den anden er sennep - der kan vist argumenteres for begge dele :P Aaaarh ja sennep selvfølgelig! Den havde jeg glemt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2014 Bøf med flødekartofler, salat og stegte svampe hos min søster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2014 Genialt :D hvad består edderkoppetisset i, i det der? Mit bud er remoulade ;) Jeg tænke at det var babydjævlebæen? :chin: Jeg tror det ene af de to er remoulade og den anden er sennep - der kan vist argumenteres for begge dele :P Aaaarh ja sennep selvfølgelig! Den havde jeg glemt :)Babydjævlebæen = remoulade Edderkoppetis = sennep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2014 Vi skal spise hos min søster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2014 Vi skal spise hos min søster :) Og vi skal have mørbradgryde og ris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 I dag skal vi forsøge os med LCHF burger med hjemmelavet ketchup :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Hjemmelavet lasagne med råkost til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 I dag står den på frikadeller med stuvet hvidkål! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 I dag står den på frikadeller med stuvet hvidkål!Det skulle vi også have haft, men min x meddelte lige at han først kommer med de store kl 20, og da det er Frejas fødselsdag, så bliver det udsat til i.morgenIstedet får vi andre så rester fra fryseren Del dette indlæg Link to post Share on other sites