Besvaret April 10, 2011 Her står den på rester... Kød i tern, ris og grøntsager svitset sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2011 Pitabød med kyllingestykker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2011 Ville lige lure et par ideer til aftensmaden af.- Synes nogle gange, at man løber lidt tør for ideer :whistling Super gode forslag! :respekt Dog har læsningen desværre også medført at min madlede er blevet aktiveret. :blink Det har selvfølgelig intet at gøre med jeres lækre retter, men mere mit meget anstrengte forhold til mad i øjeblikket. Hvor er det irriterende, at man ikke engang kan LÆSE om mad uden at blive skidt. :klap ;) Men altså, vi skal have karbonader med persillekartofler og salat til. Dvs. Min mand skal spise det og jeg vil gøre et forsøg :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2011 Vi skal have hjemmelavet burgere med hjemmebagte boller, bacon, ost, Jiin Sing dressing (jer fra Aalborg burde kende den ;) ) og div. grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Vi skal have grilstegt ørred og kartofler :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Noget med kartofler .. :D Det har vi nemlig liggende.. hvad det bliver til som tilbehør ved jeg ikke lige endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Noget med kartofler .. :D Det har vi nemlig liggende.. hvad det bliver til som tilbehør ved jeg ikke lige endnu :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 I dag bliver det til wok med hjemmebagt brød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Vi skal have Svinemørbrad med kartofler og salat :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 vi fik oksecuvettesteg med bagtekartofler med fyld af asparges,rejer og cremefraiche til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Vi skal ha toscansk pastaret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Synes det er noget nær det samme jeg skriver hver gang jeg er i denne tråd ;) I dag står menuen på kalvemedaljoner med en eller anden slags kartoffel i ovnen, bearnaise fra Frankrig og 2 x bønner + gulerødder. I går fik vi hamburgerryg med kogte kartofler, aspsrges, blomkål og en hvid sauce. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Hjemmelavede burgere, med bacon, spejlæg og meget andet... og så selvfølgelig lidt salat :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Igår fik vi oksemørbrad på grillen med kartoffelpakker, tomatsalat og tzatiki :) Idag skal vi have karbonader, kartofler, råkost og persillesovs :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Hel kylling på grillen med salat og fyldte bagte kartofler :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Vi har været i haven hele aftenen... men formåede lige og komme ind og lave kyllingefilet, asparges i svøb, blonkål og guacomole (med masser af hvidløg)... Nød det på terrassen med iskold hvidvin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Hel kylling på grillen med salat og fyldte bagte kartofler :-) Mmmmh, det lyder bare lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 I dag skal vi grille kød og pølser. Har lige lavet pasta salat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Idag har vi grillet jomfruhummer og dertil lækker salat, brød og aioli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Vi har fået svinemørbrad med fedtfattig paprika/løgsovs og kartoffelmos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 grillede bøffer og tomatsalat - pøller med brød til ungerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Vi har afprøvet ny wokret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Her har manden lavet æggekage med baconstykker og frisk basilikum i og masser af godt rugbrød :loveshower Så er det sommer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Idag har vi grillet jomfruhummer og dertil lækker salat, brød og aioli :) Mums hvor lækkert - det kunne jeg li ha! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Vi ha fået en pastaret med oksekød i ovnen og salat og brød til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites