Besvaret October 10, 2014 Fik tournados med bearnaise sauce, pommes røsti og salat hos min søster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Pitabrød! Mig og William har selv bagt og rullet - han var vild med kagerullen!Silke Elia elsker også at være med til at trille dej ud til pizza. Hun bruger min gamle børnekagerulle med røde håndtag :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Farseret porre hos svigermor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Må lige høre, da du jo kommer derude fra vestkysten ;) min.x svigermor lavede også noget der hed indianergryde, som bestod af hakket svinekød, kål, spaghetti og karry. Er det det samme som din version? Nej ikke helt. Fedtstof og karry på panden sammen med hk. Løg og pølser i stykker.... steges godt af, put ketchup i og en lille sjat fløde. Kog spagetti eller pasta. - Vendes sammen og server! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Bagte rodfrugter med rød pesto - og lidt ris og kylling til mand og barn - og Melissa laver selv noget dinner for sine veninder inden de skal party-party Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Jerkmarineret kylling, blomkål bagt med smør og krydderier, cheddardip og honning/timian-stegte æbler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Vi har holdt pizza picnic i stuen (tømmermændsmad) på vores midlertidige sofa ;) Total hygge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Fiskefrikadeller, kartofler og persille sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Vi har fået oksegrydesteg kogt med 1,5 pilsner... Kartofler, gulerødder, bønner og brun sovs... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Rødspættefileter med kartofler og persillesovs.... Charlie åd halvanden fisk (ja åd :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2014 Vi skal have kylling satay spyd med blomkålsrisotto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2014 Gryderet med oksekød til familien. Grøntsager og laks til mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2014 Vi fik hjemmelavet kødboller i karry m brune ris, masser af kogt blomkål og mango chutney Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2014 Brændende kærlighed :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2014 Svigermor lavede flæskesteg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Rester + en lækker salat Melissa har lavet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Det bliver lasagne idag...mandens valg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Simregulash, den har simret i 4 timer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Flæskesteg med det hele! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hjemmelavede fiskefrikadeller, kartofler/gulerødder i ovnen, tomat/avokado salat og dampede broccoli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Vi fik en god tyk grøntsagssuppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hokkaido-suppe (spicy) til "forret" og karbonader med grønt i bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites