Besvaret October 7, 2014 Bøffer, rodfrugter bagt i ovnen og bairnaise sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Herhjemme var menuen fish and chips idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 En ostemad til mig inden tur på FG. Pizza til Luna og mormor. Efter FG var vi et smut omkring Statoil... efter pizza og cola :badgirl - vi var skrupsultne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Hønsekødssuppe med gulerødder, porre, knoldselleri og melboller :loveshower en omgang gå væk snue fra vores kroppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Vi fik rugbrød. Det var hvad jeg orkede efter en hård dag. Silke Elia var lykkelig. Hun spiser jo alligevel altid rugbrød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Kyllingelår/overlår i ovn, bagte aubergineskiver, chilimayo og rosenkålssalat. Og nu laver Søren chokolademousse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Vi fik koteletter med stuvet hvidkål, gulerødder, porrer og squash :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Har spist sushi med en god veninde så jeg er ved at sprække nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Vi fik indianergryde! :) og lækker smoothie til dessert, mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Vi skal have en hel kylling stegt i ovnen med pikant kartoffelmos. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Vi skal ud til mine forældre, og have flæskesteg med hele molevitten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Vi fik indianergryde! :) og lækker smoothie til dessert, mums!Må lige høre, da du jo kommer derude fra vestkysten ;) min.x svigermor lavede også noget der hed indianergryde, som bestod af hakket svinekød, kål, spaghetti og karry. Er det det samme som din version? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Vi skal have laks, med pandestegte squash og forårsløg (måske lidt Majs) og dertil en kokosmælk sauce :) Madplanen er gået lidt i vasken i denne her uge.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Vi spiser hos mine svigere. Både i dag og i morgen (og lørdag holder de fødselsdagsfest så der spiser vi også hos dem) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Jesper blev inviteret til et firma arrangement (eller det er hos en bilforhandler som hans firma sponsorerer), hvor de skulle køre gocart og spise, så Silke Elia og jeg valgte den nemme udgave; pasta og torskerogn på panden med grøntstave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Kylling i karry med ris :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Pizza til mig og grill kylling fra det nye pizzeria til min syge mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Jeg skal have stegt flagermus i skysovs til forret og til hovedret en farseret grævling. Til dessert havde jeg tænkt mig at nappe nogle fugleedderkopper og dyppe dem i sådan en lille chokolade fontæne som jeg har vundet i banko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Aner ikke, hvad vi skal have i aften.. Da vi skal til noget venne tam tam.. Så det bliver spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Tortillas med pulled pork :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Vi skal have hvidløgsmarinerede oksebøffer, med salat, hytteost og kartofler i ovn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Vi skal have kogt hamburgerryg og flødekartofler plus lidt grønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Spareribs med bagte rodfrugter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Vi skal have kogt hamburgerryg og flødekartofler plus lidt grønt.Det skal vi i morgen :D I dag svensk pølseret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Pitabrød! Mig og William har selv bagt og rullet - han var vild med kagerullen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites