Besvaret October 2, 2014 Grønkålssalat med kylling, avocado, ristede hasselnødder og honningstegt hokkaido :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Hønsekødssuppe med kød og melboller. + Snittet hvidkål til mig og pastaskruer til Luna! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Vi fik thai fiskefrikadeller (ikke en keeper for mit vedkommene) og så blomkål skåret i skiver, i ovnfast fad med fløde henover også ind i ovnen - det smagte til gengæld SYGT godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Hjemmelavede burgere med bøf til K og Freja og fisk til Liva, Pixie og mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Tarteletter med kylling og grønne asparges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Sushi med mine yndlingspsykologer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Spaghetti, kødsovs med grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Forårsruller med sød chilisovs, agurke og gulerodsstænger med dip :-D - er alene hjemme og doven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Sushi med mine yndlingspsykologer :yayJeg er big time misundelig :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Vi har fået Kylling i cremet peanutbutter med blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Sushi med mine yndlingspsykologer :yay Altså, hvis ikke det var fordi jeg vidste at du kender en masse psykologer fra studiet - så ville jeg være lidt bekymret over den sætning :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Jeg fik fiskelaglage fra Superbrugsens delikatesse + ekstra rejer! Mads og Luna delte en pizza ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Jeg er big time misundelig :o Det var også bare mega fantastisk :loveshower (sorry, det hjælper nok ikke på modydelsen, men er for fuld til at skrive noget bedre :oops) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Altså, hvis ikke det var fordi jeg vidste at du kender en masse psykologer fra studiet - så ville jeg være lidt bekymret over den sætning :lol Hahaha ja præcis! Men den flok kan sgu noget helt særligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Entrecotes, bearnaise og rødvin.. :glad :yay Tilbehøret er knap så vigtigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Entrecotes, bearnaise og rødvin.. :glad :yay Tilbehøret er knap så vigtigt ;) Lækkert :gladOg enig - det må være hovedattraktionerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Hjemmelavet kyllingeburger med champignon og tykke skiver bacon :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Kartoffelmos med kødsovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Burger! Hj.lavet. Jon er faktisk i gang med bolledejen nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Hjemmekogt hønsekødsuppe, der er kogt på en af de gamle høns, som ikke lægger æg mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Manden ville ha hakkebøffer med bløde løg og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites