Besvaret September 21, 2014 Vi fik fryse pizza... eller, Luna og Mads gjorde! har det af pommern til og har næsten ikke spist i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Hønsekøds suppe med kødboller. Stephi-pigen: :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Rusk-om-snusk = tøm køleskabet for grøntsager i tomatsauce med røde kidney bønner. Dertil ris. Dejlig ret til at undgå madspild :) Nu er køleskabet også nærmest tomt, så i morgen hedder den indkøb til ny uges madplan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Marinerede korteletter med krydret grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Brændende kærlighed Shrek-style :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Pasta og kødsovs (rester fra i fredags) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Hjemmelavet tomatsuppe (som min mor altid lavede når jeg var syg) - med melboller og pastahorn i - lige var jeg trængte til for at bekæmpe den snue der er ved at overtage min krop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Jeg regner med at vi spiser ved FDF, når Isaac er færdig med sit puslingemøde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Noget med pølser. med pasta tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Rugbrød :) mandag går begge af de store til gymnastik så det er altid nemt mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Vi skal have medister hvis jeg magter opgaven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 RisengrødDet skal vi også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Vi skal have hokkaido frikadeller og en bønne salat til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Jeg har lavet frikadellefars og forberedt grøntsager. Så skal Jesper bare lave forme frikadellerne, sætte dem i ovnen og kode grønt og pasta. Imens tager jeg ud og spiser burger og går i biografen med min søster, moster og veninde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Bøfsandwich ala Rasmus og Ida Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Gisou! For første gang. Men bestemt ikke sidste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Rester fra take away igår....spareribs osv...:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Rester fra take away igår....spareribs osv...:-) Det så alså også vildt lækkert ud! Har flere gange overvejet hvordan maden er der så skønt at få "syn for sagen" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Andelår :loveshower :loveshower :loveshower (Gad vide, om det er en hentydning fra mandens side? Vi har længe joket med, at når jeg blev gravid, ville baby have andelår :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Vi skal have laks med flødestuvet spinat og asparges :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Vi har fået hjemmelavet jordskokkesuppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites