Besvaret September 1, 2014 Grønsagstærte med skinkefyld. Ala Ida. Dvs at Ida har lavet det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Rester fra i går. Senneps honning marineret svine mørbrad med salat og pasta (i går hasselbagte kartofler) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Flettet bacon svøbt svinemørbrad med flødeostefyld og dertil flødekartofler :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Flettet bacon svøbt svinemørbrad med flødeostefyld og dertil flødekartofler :sandie Flettet???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Ingefær-lime kylling med sticky kokos blomkålsris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Pulled pork og coleslaw. (Som min tablet fik til "pillet port og Coldplay" :lol) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Pulled pork og coleslaw. (Som min tablet fik til "pillet port og Coldplay" :lol) :Lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Flettet???? Ja har set det flere gange nu og blev nød til at prøve det! Hvor man "væver" bacon til et net eller tæppeagtigt. Det ser ret godt ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Pulled pork og coleslaw. (Som min tablet fik til "pillet port og Coldplay" :lol) :haha den gav et godt grin herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Ja har set det flere gange nu og blev nød til at prøve det! Hvor man "væver" bacon til et net eller tæppeagtigt. Det ser ret godt ud ;) Ej tog du ikke et billede? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Ej tog du ikke et billede? :) Næh glemte jeg da alt om. Men fandt noget for bacon/kød elskere den anden dag. Ser lige om jeg kan finde et link for den er svøbt i flettet bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Næh glemte jeg da alt om. Men fandt noget for bacon/kød elskere den anden dag. Ser lige om jeg kan finde et link for den er svøbt i flettet baconKan ikke finde et link da den var på via fb (og på mobilen kan man ikke hente link, men den ligger offentligt hvis i søger på hendes navn) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Kan ikke finde et link da den var på via fb (og på mobilen kan man ikke hente link, men den ligger offentligt hvis i søger på hendes navn) Screenshot_2014-09-01-22-32-35.png Er ikke på fb, men det ser lækkert ud! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Er ikke på fb, men det ser lækkert ud! :D Tror lige min kæbe ramte mit bryst! Ikke på fb?! Selv min gamle onkel er på fb :lol Men på den anden side forstår jeg bedre du har tid til at overfortolke kroppen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2014 Tror lige min kæbe ramte mit bryst! Ikke på fb?! Selv min gamle onkel er på fb :lol Men på den anden side forstår jeg bedre du har tid til at overfortolke kroppen :p Haha ja jeg har masser af tid :D Vi er en lille hård kerne, de fleste i min nærmeste familie (mand, bror, forældre og måske flere?) er heller ikke på fb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Ja har set det flere gange nu og blev nød til at prøve det! Hvor man "væver" bacon til et net eller tæppeagtigt. Det ser ret godt ud ;) Og smager Mums på grillen :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Her bliver det kartoffel porre suppe idag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Vi har fået broccoli pizza med kødboller, grøn peber og squash ovenpå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Haha ja jeg har masser af tid :D Vi er en lille hård kerne, de fleste i min nærmeste familie (mand, bror, forældre og måske flere?) er heller ikke på fb :) Tror du ;) de sidder garanteret og spiller Candy Crush på FB bag din ryg, hehe :lol2 Vi fik pita (hjemmebagt) med mini chilideller, tun og grønt fra haven! Nam nam! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2014 Tror du ;) de sidder garanteret og spiller Candy Crush på FB bag din ryg, hehe :lol2 Vi fik pita (hjemmebagt) med mini chilideller, tun og grønt fra haven! Nam nam! Man kan heldigvis godt spille candy crush uden fb :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2014 Små forårsruller inden jeg skal til FDF, mand og søn spiser når de kommer hjem fra fodbold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2014 Spagetti og kødsovs fra frys... magter ikke andet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites