Besvaret August 17, 2014 Krebinetter og ovnkartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi har fået en kæmpe pandekage rullet til en roulade fyldt med gulerod, Squash, skinkestrimler og pikant ost med gulerods salat til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ølbraiserede svinekæber med selleri/blomkål/porremos, ærter, grønne bønner og sand LCHF-sauce :rolleyes En afskedsmiddag til min lillesøster Josephine, der rejser 4 mdr. til Beirut for at læse på søndag. Det får hun helt sikkert ikke serveret dernede! ;) Jeg er ikke stor fan af, at hun rejser :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Forårsruller.... Årh det er længe siden jeg har smagt sådan nogle! Det er altså ikke helt ringe :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hjemmelavet gulerodssuppe m. hjemmebagt brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Ølbraiserede svinekæber med selleri/blomkål/porremos, ærter, grønne bønner og sand LCHF-sauce :rolleyes En afskedsmiddag til min lillesøster Josephine, der rejser 4 mdr. til Beirut for at læse på søndag. Det får hun helt sikkert ikke serveret dernede! ;) Jeg er ikke stor fan af, at hun rejser :( Det er da lige en tand (eller tusinde) mere lækkert end det latterlige mcD mad vi har fyldt os med til aften.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hjemmelavet grøntsagssuppe af porre, blomkål, gulerødder, kartofler og broccoli med sprød bacon og hakket persille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Frikadeller med stuvet spidskål (og kanel-sukker) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Flæskesteg med alt hvad der dertil hører (+ broccoli og cornichoner :D) :loveshower Og så othello lagkage til dessert :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hjemmelavet pizza Manden har købt nok til at jeg kan lave en ekstra til fryseren så der er nem mad når baby kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Og så othello lagkage til dessert :sandie :o :o MUMS!! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2014 Flæskestegsburger :loveshower Har bare ikke lige besluttet endnu, om det bliver med nøddebrød fra fryseren, kulhydratfyldte boller fra Rema, eller om jeg lige skal stramme mig an og lave grøntsagsbrød :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2014 Paneret lyssej, timian ovnkartofler/gulerødder og noget grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2014 Hjemmelavet pizza med chili-frikadeller på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2014 Hel ørredside, dampet blomkål, fennikel-agurkesalat og hollandaise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Vi skal grille i børnehaven. Håber det bliver hyggeligt selv om vejret ikke er med os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Vi skal have tomatsuppe med pasta og kødboller og groft brød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Forloren skildpadde hos mine svigere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Baby vil have pandekager!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites