Besvaret June 12, 2014 Skal på Thai restaurant med Cecilia :) manden er ude og rejse med arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Her blev det svensk pølseret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Fiskefrikadeller med kartofler, persillesovs og gulerodssalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2014 Vi fik pulled chicken burger igår :) Idag skal vi have hakkebøffer med nye kartofler og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2014 Noget wok-agtigt med svinekød, hvidkål, gulerødder, rød peber, champignon og måske babymajs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2014 Koteletter i tomat/sennepsfad fra i går eller boller i karry fra fryseren - alt efter hvad manden vælger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2014 Jeg skal være usund i aften. Jeg skal have pommes frites da jeg skal til fodboldstævne. Rasmus og Ida skal have lasagne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2014 Luksus brasede kartofler med bacon, løg og pølser i! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2014 Bagt torsk med en varm salat af emmer-korn, stegte champignon og spinat samt en tomatsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 Tarteletter med hjemmelavet høns i asparges og hjemmelavet citron fromage til dessert. Mmmmmmm, det var godt! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2014 Farserede peberfrugter og kartoffelsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2014 Helstegt (grillet) kylling, grillede majskolber, salat, hjemmelavede kartoffelbåde og tzatziki Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2014 Frikadeller, kartoffelsalat og grøn salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites