Besvaret March 23, 2011 Vi skal have frisk fanget ørred, som manden har fanget i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 KYllingefilet med kartoffelmos, grønne bønner og friske gulerødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Vi fik krebinetter og flødekartofler med kartofler og porre i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2011 I dag står den på kartoffelmos og gullash :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2011 Annika har bestemt aftensmad, så vi skal have risengrød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2011 Annika har bestemt aftensmad, så vi skal have risengrød ;) Det blev ikke til risengrød alligevel, men da jeg ikke skulle spise med til aftensmad, så lavede manden blå og røde pandekager til ungerne og ham selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2011 I aften skal vi have sortegryde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2011 I dag har vi fået kyllingelår med pommes og majs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Vi skal have kartoffelsuppe i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Risengrød :yay :yay :yay Min All time favorit ret.. Jeg har inviteret mig selv ned til mine forældre, for min far og Mille elsker også risengrød, men manden og min mor kan ikke fordrage det, så min mor laver en stor portion til os tre og så nupper de to en gang forårsruller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 I går fik vi spaghetti og kødsovs :)Vi var i haven hele dagen, så det skulle være noget let.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 I dag står den på kartoffelmos med millionbøf... (Men godt med gulerod i mosen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 I dag fik vi kyllingefrikadeller med spinat og sqaush revet i. Kartofler og rodfrugter i ovnen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 I dag giver mine forældre pizza :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 I går fik vi pølser og pommes frites lavet i ovnen, og i dag skal vi have italiensk tomatsuppe med nudler...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2011 vi har i dag fået schnitzler, kartofler, brun sovs og salat :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 I dag skal vi have en gryderet med kartoffelmos. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 Vi har fået græskarsuppe med nybagte boller til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2011 Kartofler, sovs og frikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2011 Manden har fødselsdag i morgen, og bestemte at vi skulle have hans fødselsdagsmiddag i dag. Så den stod på oksemørbradsteg i kuglegrillen, flødekartofler, grønne bønner og baernaise sauce fra Maille (en på glas, der er suuuuper god...). Hertil en lækker rødvin fra Gigondas vi selv har haft med hjem fra Frankrig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites