Besvaret May 15, 2014 Vi skal have boller i karry. Og så skal vi have varme hveder til aftenskaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 mmm så må det godt blive aften snart :) De ser gode ud :sandie Jeg skal også hjem og bage hveder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Vi nupper en gang kartoffel porre suppe som manden og jeg skal lave idag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Er også på hvedeholdet. Hos svigerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Altså, spiser I så kun hveder med smør til aftensmad? :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 pasta med østershatte og frisk oregano, grillede aubergine og løg og koteletter og rucollasalat. Og så varme hveder til aftenkaffen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Altså, spiser I så kun hveder med smør til aftensmad? :blink Vi fik også ost på. Og fik en skive rugbrød også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Altså, spiser I så kun hveder med smør til aftensmad? :blink Med smør og pålæg (ost und so weiter) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Mormors frikadeller og hveder til aftens kaffe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2014 Altså, spiser I så kun hveder med smør til aftensmad? :blink Vi fik også et par skiver rugbrød med pålæg og så ellers hveder med ost eller smør... Har fået mere hvidt brød disse dage end jeg får på et halvt år, det er ikke sådan når man skal bage en hel plade ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Indisk simreret med lam, på blomkålsris med æg, toppet med koriander, peanuts, tørrede æbler, rosiner og dukkah. Nuj, det var godt :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Vil fik toasts.... Har sovet stort set hele dagen, så det skulle være nemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Vil fik toasts.... Har sovet stort set hele dagen, så det skulle være nemt.Jeg er misundelig! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Vi har hygget med venner så her har den stået på grillet kød af diverse med bland selv salat og hjemmelavet kartoffelsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2014 Jeg er misundelig! :lolhit På toasts eller søvn? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2014 På toasts eller søvn? :pToast! Men egentlig også søvn :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 Vi har fået pasta med laks, en opskrift fra "sølvskeen" mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 hakkebøffer, bønnefritter, friske tomater og champignon/porre/asparges i fløde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 Frikadeller med kold kartoffel salat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 Vi fik lækker lækker running sushi =) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 I dag får vi hakkebøffer med bløde løg, kartofler, gulerødder, argurksalat og sovs... Sønnen får en rest lasagne i stedet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Miso suppe med kylling og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites