Besvaret March 16, 2014 Kotelletter i fad med blomkålsris :) Rester :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Tomatsuppe med italienske kødboller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Bøffer med sellerifritter og blomkålsbearnaise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Gryderet med vilde ris til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Romainetacos med svampenøddefars, cheddar, tomat, agurk og gulerødder (og egentlig også avocado men dem glemte vi :prik) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Jeg fik Marabou chokolade og nogle pomfritter fra frysepose! Min mave har det ikke særlig godt nu :( SUK - pisse "aftenen før mens" symptomer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Kyllinge-pande (løg, hvidløg, kylling, krydderi fra "bazar vest", fløde, lidt vand og lidt ketchup.) med ris til mand og barn og stegt spidskål og porre til mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Johan og jeg fik sushi, L fik thai-ret og Bella Gry fik butternut squash, majs, hønsekødbolle og glutenfri pasta.. Så der var en blandet landhandel på bordet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Vi fik medister og kartofler og brun sovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 "Vi" har fået bøffer med bearnaise og kartoffelbåde ("Vi" fordi jeg kun kunne klemme en halv bøf med bearnaise ned :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Æggekage med bacon, skinke, blomkål og løg i. Dertil en blandet salat med en go fed dressing til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Grov porre/bacon-tærte med tomatsalat til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Medister! Med rugbrød og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Rester: pulled pirk, coleslaw, burger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Mad udefra! Vi skulle have været ude og spise, men W kan ikke rumme det midt i hans sygdom. Men ikke om jeg skal lave mad i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Noget nemt og hurtigt.. Skal være alene med ungerne i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites