Besvaret January 27, 2014 Har lige bestilt pizza!! ... efter at have været ved at knække mig bare ved lugten af boller i karry. Pizzamand, kom glad :glad Hurra for graviditet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Hurra for graviditet ;) haha tror ikke engang, at det var det... bare en rigtig væmmelig konsistens af smattede kødboller. Men det er en meget gyldig undskylding :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 haha tror ikke engang, at det var det... bare en rigtig væmmelig konsistens af smattede kødboller. Men det er en meget gyldig undskylding :D Man må komme med ALLE de gode undskyldninger, man kan komme i tanke om, når man er gravid! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Koteletter i fad med spidskål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Pitabrød m. Diverse grønt. HJ. Skinkesalat og HJ. Tunsalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 I spiser SÅ lækkert :mam Hehe - det svinger meget, men i weekenden gør vi lidt ekstra ud af det. I dag skal vi have LCHF-biksemad af resten af stegen - det er ikke så fancy ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Vi skal have mannagrød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Græskarsuppe med bacon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Pasta og kødsovs. Overvejer at prøve at lave grøntsagspasta til mg selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Vi skal have hotdogs... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hakkebøf med spejlæg, kartofler (ikke mig) og rødkålssalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Kylling i rød karry med blomkålsris :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Fuldkornstortillas rullet med røget laks og flødeost med løg, salat af broccoli og spinat med citronsaft og -skal og en lille klat rødbedemos. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Kylling med sprød skind, gnave grøntsager og en hjemmegjort urtedressing! Og 1 stykke 72% mørk chokolade til dessert ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Rodfrugtsuppe med kyllingetern og forårsløg-olie + ostebrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Kylling marineret i paprika, hvidløg, oregano og spidskommen, salat med tomat, avocado og koriander, hummus og fladbrød :mam Vi gentog den her men med blomkålsris i stedet for brød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Tror jeg vil gå ud og bikse nokget indisk gryderet halløj sammen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Frikadeller med "spis hvad du vil fra køleskabet" - jeg eksperimenterer med klatkager til William, så jeg gider ikke rigtig lave aftensmad :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 And med salat af rødkål, ruccola, granatæble og valnødder (+ kartofler, sovs og alm kogt rødkål til dem, der vil :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 And med salat af rødkål, ruccola, granatæble og valnødder (+ kartofler, sovs og alm kogt rødkål til dem, der vil :)) Hvornår skal jeg komme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Hvornår skal jeg komme? Tænkte lige det samme :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Vi har fået gryderet med kylling, bacon, gulerødder, peber, bønner, rødløg, hakkede tomater med vilde ris til... Nam nam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Stegt flæsk med kartofler, stegte gulerødder og persille sovs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites