Besvaret January 24, 2014 Vi fik frikadeller med kartofler, gulerødder, broccoli og brun sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Er i gang med at kokkerere en skøn menu til fire dejlige damer: Blinis med stenbiderrogn Svampesuppe med butterdejslåg Lammekølle med flødekartofler og tomatsalat Bagt cheesecake Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Vi skal prøve den her tacotærte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Min papfar har fødselsdag, så vi skal derhjem og have tre retter, og jeg ved at han har været ved halalslagteren, hvor man altså bare får megalækre stege! Mmmh, jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Tapas og hvid brownie med hindbærcouli og citronsorbet :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Skal spise på running sushi restaurant... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Svinemørbrad fyldt med 'pasta' af champignon, mandler og feta og omviklet med bacon. Dertil bagte jordskokke-tern til mig (fritter til Søren og Anna), dampet broccoli og fløde-hvidvins-sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Vi skal prøve den her tacotærte Smagte dejligt. Helt sikkert en keeper :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Cheeseburger fra den lokale pusher... Dog med en kvalibøf, frem for de der frost-ting! :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Vi fik rugbrød og rest af tacotærte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Vi har fået hjemmelavet kyllingeburger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Karbonader med blomkål og spidskål stegt på panden med løg og krydderier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Steg af oksefilet, salat af grønne bønner/tomater/feta, mos af selleri/blomkål/hvidløg og virkelig lækker sauce, som Søren havde lavet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Pasta Carbonara og Naan brød... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Steg af oksefilet, salat af grønne bønner/tomater/feta, mos af selleri/blomkål/hvidløg og virkelig lækker sauce, som Søren havde lavet. I spiser SÅ lækkert :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Kyllingepakker m. Broccoli + grønt, pommes og sauce af en art Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Millionbøf og kartoffelmos... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Mandag er suppedag, så vi skal have suppe, jeg skal bare lige beslutte mig for hvilken en slags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Reste bøffer fra burger i går, manden har "bestilt" ovnkartofler til. Jeg har noget rødkål jeg virkelig burde lave noget af, jeg kan bare ikke helt regne ud hvordan det kan passe til?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Det er helt klart risengrød vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Vi fik rester af pasta til aften og i morgen skal vi have doritos kylling... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2014 Har lige bestilt pizza!! ... efter at have været ved at knække mig bare ved lugten af boller i karry. Pizzamand, kom glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites