Besvaret January 9, 2014 Vi fik meatza med gulerodsstave til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Mads og Luna fik risengrød og jeg fik wok med kylling med en masse edamamebønner i. Luna endte med at spise en halv portion grød og så spise sig mæt i bønner bagefter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Vi har fået ovnstegt kylling og ovnstegte rodfrugter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Manden og Felix skal have boller i karry med ris. Jeg skal have rester fra i går for kan ikke lide karry :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Flæskesteg med rødkålssalat :) (og kartofler til mand og barn) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Koteletter i fad med vilde ris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Frikadeller, flødekartofler og ovnstegte rodfrugter.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Vi fik fiskeburgere med friske fiskefileter, salat, tomat, agurk, forårsløg, hytteost og remo! Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Kyllingefilet paneret i flæskesvær og nødder, bønnefritter, tomat/mozarella-salat og blomkålsbearnaise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Burger med rest flæskesteg (jeg spiste ikke bolle) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vi spiste ved et hold venner og fik kyllingefilet vendt i hvedeklid, æg og cornflakes, salat, hvidkål og sukkerærter stegt i wok og pommes frites og bearnaisesovs. Smagte godt og fik ikke kartofler og sovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Vi skal have oksekøds pizza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Vi skal prøve linsefrikadeller for første gang.. Dertil en kartoffel/selleri mos.. og så en eller anden form for sovs, hvis vi ikke kan lide dellerne.. Så må de druknes i sovs :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Fiskefiletter med pommes- måske almindelige kartofler og persillesovs istedet for pommes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Vi er blevet inviteret på bøffer hos svigerne, så det siger vi ikke nej til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Flæskesteg med ovnbagte selleritern, sovs og dampet broccoli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Spagetti m. Kød/grønsagssovs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Hot dog :-/ manden der har valgt det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Spaghetti og pølser med en smørklat og ristede løg...... En syndig livret :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Tacotærte :) Må jeg få din opskrift? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Må jeg få din opskrift?Selvfølgelig, dog er den LCHF og derfor alternativ tærtebund, men tror sagtens at man kan bruge en normal bund :)http://www.hjemmehosxenia.dk/2013/10/tacotaerte.html Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Pizza med kødsovsrester, ost og salat ovenpå! Del dette indlæg Link to post Share on other sites