Besvaret February 23, 2011 Ved det ikke endnu ;) men noget med frisk pasta. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 kylling med ben som Simon kalder det og hjemmelavde pomfritter og revne gulerødder med citron og rosiner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 Vi har idag spist: Maggi Juicy Chicken med hvidløg... Igår spiste vi McD mad da jeg ikke kunne overskue noget.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 I aften tror jeg at jeg laver Tunfrikadeller, pasta, kogt brocolli og grønlangkål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Idag skal vi have fisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Pita med skinke, æg, salat, agurk, feta, tun osv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 biksemad med pasta,medister,gulerødder og spejlæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Vi har i aften fået lasgane. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2011 Spansk gryderet med kartoffelmod. Mums, det var godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 I aften skal vi have kylling. Martin og Magnus skal have pomfritter til og jeg skal have grønsager til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 I dag er det fredag, så der får Mille lov at vælge mad og elsker at være med i køkkenet :) Så vi skal have hjemmelavede burgere.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Vi skal ha svinekød i karry (det var billigere end kylling ;) ) med rød peber, babymajs, hvidløg og nudler i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Tomatsuppe med kødboller og suppehorn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Hjemmelavede grov-pita med tun :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Der har kun være unger og mig og spise, så manden hentede Mac D til os inden han kørte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 vi skal have spagetti på panden med oksekød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 vi fik kalkunbryst på grill godt krydret med hvidløg tilbehør kartofler,blomkål og gulerødder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Vi skal have hvidløgmarineret lammeculotte stegt i ovnen ovenpå rodfrugter + råstegte kartofler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Her står den på bbq marinerede schnitzler med ovnkartofler og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 I dag bliver det til rugbrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2011 Vi har spist hj.lavet pizza idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2011 Kylling i karry med ris og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2011 øv har glemt at tage noget op igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites