Besvaret December 15, 2013 Fiskefilet med kartofler og persillesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Vi fik græskarsuppe med fyld ved siden af i form af græskar- og solsikkekerner ristet i honning og soya, og flute :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Flæskesteg, sellerifritter, sovs og salat af rå rødkål, æble, valnødder og appelsindressing og små kogte aspargeskartofler til gæsterne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Jeg tror jeg laver hakkebøffer med alt det traditionelle tilbehør, mine FDF medledere kommer til programplanlægning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Frikadeller (fra fryseren) på rugbrødsmadder - nemt og lækkert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Tomatsuppe med kødboller og pasta. Mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 vi har fået chili con carne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Vi fik culottesteg med ovnkartofler og skysovs! Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Baconkarbonader og spidskål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Tarteletter med høns i asparges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Millionbøf med kartoffelmos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Fik gratis mad på jobbet idag...såå blir ik det store herhjemme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Jeg ved det ikke. Min mand laver mad til mig, så jeg kan få lov at ligge under dynen og pleje min forkølelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Risotto con impanate di salmone ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2013 Jeg ved det ikke. Min mand laver mad til mig, så jeg kan få lov at ligge under dynen og pleje min forkølelse.Sød mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 Vi fik braset kartofler med kylling.... Efter det rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 vi fik pizza hos mine forældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites