Besvaret December 5, 2013 Risengrød, så er vi sikret, hvis strømmen går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Jeg vil forsøge at lave squashpasta og så skal jeg have kyllingelår til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Flæskesteg med frisk rødkålssalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Marinerede snitzler med diverse rodfrugter, hvis manden får byttet sin vagt på jobbet. Forårsruller hvis han bliver nød til at ta afsted (dumme storm!) Han bliver hjemme <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Flæskesteg med sovs og rødkålssalat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Mørbradbøffer i flødesovs. Vi skulle have haft ris til, men dem havde L spist, så det blev med nudler. Ikke helt det samme, men skulle ikke ud i stormen efter ris ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Vi skal have hamburgerryg med grønlangkål og brunede kartofler. Julen flytter rigtig ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Jeg ska arbejde og kommer sent hjem, så får manden til at overtale svigermor til at lave mad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2013 Vi skal have, indbagt svinemørbrad, pommes fritter og et eller andet sovs til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Mørbrad gryde med ris og reven gulerod Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Koteletter fyldt med flødeost og omviklet med bacon, bønne/æble/valnødde-salat og svamperisotto. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Kylling-inderfilet på pind i bbq marinade med pommes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 wok med marineret kyllingfilet (lime+chili+hvidløg+ingefær+soya+ketjap(=sød soya)) og masser af grøntsager med ris til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Jeg har spist mig tyk og fed i running sushi... Jeg er så mæt, kan næsten holde ud at sidde på sofaen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Vi fik koteletter med ovnkartofler skåret i både, timiangulerødder, hvidløgsselleri og rosenkål, og svampesauce. Uhm, det er skønt at spise hjemme hos mor og far :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2013 Vi fik lammeculotte, svamperisotto og tomatsalat.. Uhm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Butter chicken med blomkålsris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Ølmarineret flæskesteg. Synes sovsen smager af humle. Ad! Håber manden kan li det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2013 Fasan med rødkålssalat og sovs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites