Besvaret December 4, 2013 Rugbrød med rester af flæskesteg og fiskefrikadeller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Skinkesnitzler m. Rosmarin/timian kartofler i ovn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 skal finde på noget ekstra lækkert i dag, for jeg har endelig efter 1 år og 9 måneders ledighed fået arbejde fra på mandag :yay men hvad skal det dog være?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 skal finde på noget ekstra lækkert i dag, for jeg har endelig efter 1 år og 9 måneders ledighed fået arbejde fra på mandag :yay men hvad skal det dog være??En god rød bøf :D og stort tillykke :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 En god rød bøf :D og stort tillykke :wee Tak :) Det skal i hvert fald være noget med whiskysauce ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Tak :) Det skal i hvert fald være noget med whiskysauce ;) Uf, hvor lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Boller i karry.. ville hellere fejre 3 års forlovelse med en lækker middag, men J skal arbejde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 skal finde på noget ekstra lækkert i dag, for jeg har endelig efter 1 år og 9 måneders ledighed fået arbejde fra på mandag :yay men hvad skal det dog være?? Tillykke! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 farsbrød dog minus bacon, da jeg har glemt at købe det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Flødekinaradiser, entrecote, bønnefritter og bearnaisemayo. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Hjemmelavet pizza, tre forskellige slags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Hvad er det? Det er en slags gryderet med hvidkål, kartofler, gulerødder, hakket oksekød og en masse karry.. Det smager sindssygt godt, kcal-let og billigt at lave :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 Det er en slags gryderet med hvidkål, kartofler, gulerødder, hakket oksekød og en masse karry.. Det smager sindssygt godt, kcal-let og billigt at lave :super MMM! Det skal googles! EDIT: Der er godt nok mange varianter! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2013 ja! Min laves bare på slump (altså uden opskrift :P ) jeg svitser løg i karry, chili og paprika. så svitses oksekød Jeg tilsætter hvidkål, kartofler og gulerødder. Derudover salt, peber, vand og boullionterninger. Og så koges det bare indtil grøntsagerne er møre.. Nam! Og det smager endnu bedre dagen efter! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Madpandekager :) Læste det som madpakker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 ja! Min laves bare på slump (altså uden opskrift :P ) jeg svitser løg i karry, chili og paprika. så svitses oksekød Jeg tilsætter hvidkål, kartofler og gulerødder. Derudover salt, peber, vand og boullionterninger. Og så koges det bare indtil grøntsagerne er møre.. Nam! Og det smager endnu bedre dagen efter! :) Det lyder lidt som en udvidet udgave af karrykål... Og det smager skide godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Det blev her spagetti og kødsovs i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2013 Marinerede snitzler med diverse rodfrugter, hvis manden får byttet sin vagt på jobbet. Forårsruller hvis han bliver nød til at ta afsted (dumme storm!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites