Besvaret November 21, 2013 Vi fik koteletter i fad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Stuvet hvidkål og medister Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2013 Vi har fået frikadeller og Coleslaw :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2013 Hel kylling i stegeso, blomkål/jordskok-mos, ærter og sovs med champignon. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2013 Hel kylling i stegeso, blomkål/jordskok-mos, ærter og sovs med champignon.Det synes jeg er ret sejt når I har haft indbrud :) vi var sgi nok hoppet på junk food ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2013 Hakkebøffer med ost og salat af grønkål, broccoli, bønner, tomat, solsikkekerner pamazan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2013 Det synes jeg er ret sejt når I har haft indbrud :) vi var sgi nok hoppet på junk food ;) Jeg tror det var meget godt jeg havde noget at give mig til, mens vi ventede på politiet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 Vi skal enten have pasta bolognese eller lasagne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 Det bliver nok medister, da det er det nemmeste kød i fryseren! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 LCHF burgere med bønnefritter og aioli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 LCHF burgere med bønnefritter og aioli :)Åh, bare det var mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 LCHF burgere med bønnefritter og aioli :)Mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 Kyllingesuppe med timian, grønne sager og parmesan! Uhhmmmmm jeg glæder mig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 Det synes jeg er ret sejt når I har haft indbrud :) vi var sgi nok hoppet på junk food ;) Det tænkte jeg faktisk også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2013 Vi fik noget der var så kreativt som pasta med kødsovs :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2013 Laksefrikadeller m/gnavegrønt og dip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2013 Rester fra de sidste dage: salat med diverse kødstykker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2013 Hamburgerryg med kartofler, gulerødder og blomkål.. og en eller anden sauce! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites