Besvaret November 10, 2013 Sikke mange der er i gang med julemaden :) Edit: Opdagede så at det er Mortens aften. Godmorgen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2013 Felix og Jan fik and kl 12 hos svigerne. Til aften hed det risengrød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2013 Andebryst og risotto! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2013 Pizza fra den lokale Pucher i Lemvig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2013 Orange kartoffel/rødbede mos med lidt kød og pandesovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2013 Andebryst, orangesauce, hvidkål/selleri-rösti og broccolisalat med æble og bacon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 I går blev det andesteg med alt det klassiske - skøøøøn mortensaften, hvor vi var så mange at det var nødvendigt med to ænder :loveshower I aften står den på tykstegsbøffer, spinat/broccolisalat med feta, bagte kartofler og kryddersmør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 I går blev det andesteg med alt det klassiske - skøøøøn mortensaften, hvor vi var så mange at det var nødvendigt med to ænder :loveshower I aften står den på tykstegsbøffer, spinat/broccolisalat med feta, bagte kartofler og kryddersmør. Kan vi ikke lave en ordning med at du sender mad hjem til os, HVER DAG? Jeg er bare så tom for ideer angående mad - og jeg synes vi spiser sååååå kedeligt altid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Jeg forventer at spise med de andre FDF ledere, M og Isaac skal selv finde på noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Kan vi ikke lave en ordning med at du sender mad hjem til os, HVER DAG? Jeg er bare så tom for ideer angående mad - og jeg synes vi spiser sååååå kedeligt altid. Vi kører nu ofte i det samme.. Lige for tiden er jeg dog ved at gøre maden endnu mere simpel, for jeg kan simpelthen ikke overskue at stå i køkkenet for længe :( Og nu skal jeg jo snart starte på arbejde - så bliver det da først hårdt. Så jeg tror vi går en lidt små kedelig periode i møde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Anr det ikke. Jeg gider snart ikke lave mad mere, fordi jeg alligevel bare ender med at skulle amme og/ eller gå rundt med en træt og hysterisk unge. :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 GrøntsagsgrydeRester, hvilket er super, for Marius elskede det :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Hakkebøffer med grønt og champignonsouce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Vi skal have noget krydret svinefars, stegt på panden med grov rodfrugtmos til og gulrodssalaten fra i går. rester af mosen (som ende med at blive rigtig lækker med cheddarost BL. I ) og så har jeg taget gryderet op, som vi skal have til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Vi skal have vegetar deller og coleslaw i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Far er ikke hjemme, så jeg har lavet pandekager, der bare lige skal varmes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Vi fik bøf med løg og kartofler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Lasagne med aubergine som plader :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Bagt laks med fetalåg, bønnesalat og kålrøsti :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites