Besvaret November 5, 2013 Det lyder virkelig lækkert! Yeps det var godt Føtex havde nu ingen kyllinger i dag så det blev fiskefilet'er men det smager jo også godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2013 Stegte bruneris med kylling og grønsager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Pastaskruer med "light" svampestuvning - jeg har brugt hyttehost, og lige rørt det hele sammen og varmet til sidst, det blev rigtig snasket og lækkert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Torsk i fad med kartofler, fløde og grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2013 Lasagne, hvidløgsflutes og tomatsalat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2013 Rugbrød igen :( Glæder mig til manden kommer hjem, så vi kan lave noget ordentligt sammen! Får bare ikke rigtig lavet noget når det bare er til mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2013 Rugbrød igen :( Glæder mig til manden kommer hjem, så vi kan lave noget ordentligt sammen! Får bare ikke rigtig lavet noget når det bare er til mig! Kender jeg godt! når manden arbejder eller kommer sent hjem så står den også sjældent på noget ordentligt herhjemme.Så i aften tager jeg ud og spiser med en veninde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2013 Asparges suppe med kødboller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2013 Gullasch med kartoffel/persillerod-mos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2013 Curly fries med pebersovs, marinerede gulerødder og svinemørbrad viklet ind i bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Grønkålspandekager med kødfyld - har ikke prøvet at lave det før så det blir lidt spændende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Vi skal have medister. Tror jeg vil have købt mig en hvidkål til stuvet hvidkål, og så kan jeg lave grøntsagsgryde af resten på søndag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Grønkålspandekager med kødfyld - har ikke prøvet at lave det før så det blir lidt spændende. Vil lige prale med at det faktisk smagte rigtig godt! Jeg har dog lært at grønkålen skal være meget finthakket for at det opfører sig nogenlunde som pandekagedej, så mine blev lidt klumpede og gik i stykker, men smagen er god og de passer rigtig godt med både lyst og mørkt kød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Vi har fået flæskesteg og hjemmelavet daimis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 And med det hele - uhm, jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 surprise! Skal spise på skolen med Mathilde og hendes klasse, så det blir sikkert noget børnevenlig mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 Vi skal have Mortens aften mad på forhånd :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 Vi skal have Mortens aften mad på forhånd :mam Det skal vi også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 Vi skal have noget krydret svinefars, stegt på panden med grov rodfrugtmos til og gulrodssalaten fra i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 And med det hele - uhm, jeg glæder mig!Uhm, det har jeg bare sådan lyst til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 Risengrød. Glemmer altid hvor meget det mætter. Puha! Del dette indlæg Link to post Share on other sites