Besvaret February 19, 2011 Vi skal have suppe - den står og koger på komfuret nu. Manden laver storproduktion, så der er til fryseren også! Dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Vi får svigerfamilien på besøg, så vi skal have taco skaller med kyllinge kød og oksekød og selvfølgelig salat, salsa osv :mam :mam Lige om lidt når de lander skal vi have kaffe/the med hjemmelavet fastelavnsboller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 vi skal have skinke schnitler med råstegte kartofler,grøntsager og måske sovs til inden så længe skal vi have chokolade muffins Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 Oksesteg med hvad dertil hører. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 I aften skal jeg have kylling med masser grønsager til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 Vi nupper en lasagne med salat og brød til :) Jeg prøvede ellers for noget tid siden at putte godt med forskellige grøntsager i, men det faldt ikke lige i mandens smag, så jeg har lovet at lave den uden :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 vi skal have karbonader med kartofler og grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 Vi tager ind og spiser på Bone's :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 Burger og fritter fra den lokale junk pusher :) :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 vi tager lige en omgang burger, og de bliver hjemmelavet, da vi faktisk bedst kan lide de hjemmelavede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 kødsovs med pasta eller kartoffelmos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Rester fra i lørdags.. Shepards pie.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 I dag skal vi have raclette. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 I dag står den på mørbrad og kartofler :) tzatziki og brød til også.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 I dag står den på mørbrad og kartofler :) tzatziki og brød til også.. Uhm :mam :) -------------------------------------------------- Vi skal for en gangs skyld have lasagnette :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2011 Vi skal have købe-pizza, for manden "laver mad" i dag, nu jeg skal holde mig i ro :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 Græskarsuppe med kalkunstykker i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 Vi skal have rester fra i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 I dag er gymnastik dag, så der står den næsten hver gang på spaghetti og kødsovs :) Det er så dejlig nemt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 lakselasagne med spinat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 I dag fik vi bare lasagne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2011 vi fik rester fra i går lækker kødsovs med peberfrugt,champignon,løg,hvidløg og hakkedetomater mums det var godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 Barbeque marinerede kyllingefilet, grøntsager og pommes frites.. :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2011 I dag skal vi have suppe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites