Besvaret October 19, 2013 Græskarsuppe med indmaden fra vores græskarlygter. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Pirogger med hakket svinekød og svampe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Det er jo lørdag ;) Og manden skal forkæles, da han kun har 4 timer imellem at han sover (fordi han var på arbejde i nat) og til at han skal på arbejde igen.. Så menuen står på: Bruchetta med tomater og basilikum Rib eye med saltbagte kartofler, whisky sovs og bagte tomater Hindbær-trifli Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Vi fik broccolitærte og æbleskiver til dessert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Vi fik hjemmelavet burger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Det skulle være nem, så steaks og flødekartofler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Kartoffel/porresuppe med bacon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2013 Vi skal prøve at lave hjemmelavet friske forårsruller. Er spændt på hvordan det kommer til at smage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Kylling med blomkålsris m. Løg og hvidløg i. Og skysovs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Et eller andet med kylling, mangler dog inspiration. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Vi fik nybagte pitabrød med masser af salat, skinke og æg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Kylling med blomkålsris m. Løg og hvidløg i. Og skysovs nå, det blev ikke helt som planlagt! kyllingelår m. Bacon om. grønsagsblanding på panden. ris og Knorrs "café de paris" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Vi fik nybagte pitabrød med masser af salat, skinke og æg :) åh mums lyder rigtig lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Vi skal have brændende kærlighed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 åh mums lyder rigtig lækkert Opskriften på brødene har jeg fået herinde fra og den er nem og god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2013 Vi skal have abehjerne (en slags kødsovs) som jeg speeder op med squash og broccoli. Hælder reven gulerod over, når jeg spiser det (da jeg har lært, jeg ikke må tilberede guleroden). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Rugbrød med avocado til mig, suppe til de syge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Vi skal have abehjerne (en slags kødsovs) som jeg speeder op med squash og broccoli. Hælder reven gulerod over, når jeg spiser det (da jeg har lært, jeg ikke må tilberede guleroden). hvorfor må man ikke tilberede gulerod? For smagens skyld? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Vi har fået kylling i kokosmælk, med massere af grønt i, og pasta til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites