Besvaret October 10, 2013 Vi skal have pasta bolognese Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Vi skal også have kyllingefrikadeller. Vi har nogle rester ris, jeg regner med at stege og så lidt salat og muligvis lidt gulerødder stegt på panden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Hel torsk på en eller anden lækker vis. Ved ikke helt hvordan endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Mørbradgryde med spidskål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Bankekød i gryde med sovs - og lækker efterårssalat af spidskål, gulerod og æble. Jeg koger nogle kartofler til manden også, dem gider jeg bare ikke at spise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Bagt torsk med stegt grønkål, gulerødder, porre og hvide bønner til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Hjemmelavede tortillas med kødsovs, friskt grønt og masser af guacamole! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Æggekage med bacon, tomater og purløg.. Uhm! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Frikadeller, salat og rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2013 Culotte med blomkålsris (med løg og hvidløg i!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2013 Hjemmelavet græskar suppe med bacon, brøndkarse og ristet rugbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2013 Okseculotte, salat med rå rødkål, æbler, blåbær og citron, ovnbagter pastinakker og selleri (og kartofler til ikke-LCHF-folket) og blomkålsbearnaise :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2013 Risengrød :P - På fredag får vi gæster og jeg totalt blank for, hvad jeg kan lave. Kvinden er i gang med et vægttab, så det skal helst være noget der ikke er for fedt og manden kan ikke lide ost. Salater osv. SKAL kunne serveres ved siden af. HJÆLP de damer :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Græskarsuppe med hjemmebagt krydderurte flutes. (Synes selv det er ret overskudsagtigt at bage flutes når man kommer hjem fra arbejde :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Har købt en hel kylling.... Ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Okseculotte, salat med rå rødkål, æbler, blåbær og citron, ovnbagter pastinakker og selleri (og kartofler til ikke-LCHF-folket) og blomkålsbearnaise :mam Blomkålsbearnaise det lyder spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Kalkun, røsti, bearnaise sovs og gulerodssalat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Svinemørbrad i fad med champignon og tomater.. Og ris til! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Første omgang risengrød siden sidste vinter ;) Er spændt på hvad drengene siger til det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Vi har fået kylling i tomatsovs med frisk pasta og grøntsagsstave til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Har købt en hel kylling.... Ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved den Nå, det blev til ovnkylling med ris og skysovs... Luna ÅD!! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Flæskesteg - helt traditionelt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Vi skal have rester - millionbøf... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Thaifiskefrikadeller med savoykål Del dette indlæg Link to post Share on other sites